Ga naar inhoud

nieuwe verbinding maken


Lars

Aanbevolen berichten

goeiedag,ik heb een modem-router en er bestaat al een internetverbinding binnen mijn huis.Nu wil ik daar verbinding mee maken,maar hoe? mijn laptop is net formateerd dus de verbinding staat niet meer in mijn systeem

als ik naar start > configuratiescherm > netwerkverbindingen ga is het dus leeg,er staat enkel : een nieuwe verbinding maken en een thuisnetwerk of klein bedrijfsnetwerk installeren.Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik verbinding kan maken met mijn eigen netwerk.Ik heb de naam en het paswoord ervan.bij voorbaat,danku

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je stelt je router in dat het SSID word uitgezonden en dan op je laptop verbinding maken met een thuisnetwerk.

Je kan ook proberen om eerst met een utp kabel te verbinden om de instellingen voor je draadloze verbinding in te stellen.

Wat ik bedoel is ,ik heb windows Xp

en normaal staat er onderin de taakbalk een computer dat staat voor de draadloze netwerkverbinding,maar nu staat het er niet,hoe kan ik zorge dat het er staat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn de drivers allemaal al geïnstalleerd op je laptop?? Ga naar het configuratiescherm => Systeem. klik op de tab Hardware en dan op de knop Apparaatbeheer. Staan hier gele uitroeptekens, wil dit zeggen dat er drivers niet geïnstalleerd zijn. Je kan de drivers downloaden van de site ven de fabrikant.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn de drivers allemaal al geïnstalleerd op je laptop?? Ga naar het configuratiescherm => Systeem. klik op de tab Hardware en dan op de knop Apparaatbeheer. Staan hier gele uitroeptekens, wil dit zeggen dat er drivers niet geïnstalleerd zijn. Je kan de drivers downloaden van de site ven de fabrikant.

ethernet controller en USB2.0-camera,komt myn probleem door de ethernet controller?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.