Ga naar inhoud

computerscherm blijft staan op beeld


athlon

Aanbevolen berichten

ik heb nu steeds hetzelfde probleem : steeds wanneer ik iets doe op mijn computer ( gaming ) blijft mijn computer de laatste week steken

hij laat wel nog beeld zien , maar er gebeurt niets bij Ctrl Alt Del of muisbewegingen , ik moet dan de kabel uittrekken om hem af te zetten . vorige week was dit nog niet...

nu zie ik hier net vanop mijn andere computer dat hij nu zelfs niet meer opstart , en blijft steken bij het opstart scherm..

komt dit door over verhitte hardware ? of door een virus ?

:pcguru:

Alvast bedankt

( ik vermoed dat jullie HJT / dxdiag willeN ? )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je nog opstarten vanop de installatiecd van windows?

Als dit lukt, kies dan de optie herstelconsole. Je komt dan in een DOS omgeving terecht en daar typ je chkdsk /r Dit gaat je harde schijf controleren op fouten en deze repareren (indien mogelijk), terwijl de data op de slechte sectoren of clusters zo veel mogelijk gerecupereerd word.

Als dit gedaan is typ je fixmbr om je opstartbestand te herstellen.

Daarna typ je exit en herstart de pc op de normale manier (zonder cd in de lade).

Link naar reactie
Delen op andere sites

sorry , tijdje weggeweest , ik heb de CD van windows niet meer aangezien ik de PC heb gekregen van mijn neef de de CD al niet meer had. mijn broer heeft er ook eens naar gekeken , en hij denkt dat het gewoon de harde schijf is die geen voeding heeft of niet opstart , aangezien hij geen biepje geeft bij het opstarten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.