Ga naar inhoud

[OPGELOST] Installatie van Ad-Aware


Aanbevolen berichten

Beste, ik heb reeds 3 maal de nieuwste versie van Ad-ware gedownload en geïnstaleerd en ook de computer telkens herstart. Telkens bekom ik de mededeling: Runtime error in setup scripts:

Line 594: Failed to set data for 'Displayicon' . (zie bijlage)

[ATTACH]2113[/ATTACH]

Wat doe ik verkeerd of hoe kan ik dat oplossen ?

Beste dank voor een antwoord.

post-579-1417703826,3164_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Stegisoft,

Ik heb de Pandasoftware geïnstallerd (Antvirus) en ook nu laten scannen. Deze vondt géén virussen e.d. Daarna heb ik HijackThis geïnstalleerd en gaf het volgende resultaat: [ATTACH]2127[/ATTACH]

[ATTACH]2128[/ATTACH]

Beste dank voor uw medewerking

post-579-1417703827,2918_thumb.jpg

post-579-1417703827,3723_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Normaal hoor,

Je wilt 2 soorten antivirus programma draaien en dat kan niet. En maar goed ook want dan is er een groot kans om problemen te hebben. Want Ad-ware spoort ook virussen.

Je hebt een screen hier gepost dan moet je niet doen want dan kunnen we niet fatsoenlijk lezen.

Als HiJackThis start moet je op Do a systemscan and save a logfile klikken.

Na de sans krijgt dan automatisch een log en die log opslaan en oploaden.

Als je denk dat je een virus of iets hebt kan je beter met HiJackThis gebruiken.

Maar normaal gezien is uw virusscanner ruim voldoende.

Ik weet niet of u bij Panda kan instellen om regelmatig automatisch te scannen.

Bij regelmatig en liefst automatische virusupdate zal Panda vroeg of laat die virus ontdekken en verwijderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja&, ik had vroeger Norton Antivirus (2008). Vanaf 2009 heb ik Panda gekocht. Maar Ad-Aware had ik reeds 3 jaar en telkens up-gedated. Maar sinds deze week heb ik de nieuwste versie van Ad-Awere van het net gehaald en deze geeft steeds de foutmelding, zoals in de eerste post gemeld.

Groetjes van veraertjos

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Stegisoft,

ik had Norton 360 er op staan in 2008, maar deze had ik reeds verwijderd, om geen konflikten te hebben met Panda. Ik heb de tool van het net afgehaald, zoals beschreven en dan uitgevoerd. Maar de Ad-Aware lukt nog steeds niet en ik krijg dezelfde melding, als oorspronkelijk. Maar als ik nu de computer start krijg ik de volgende melding:

Beste dank voor uw antwoord

P.S. ik ga morgen voor 6 dagen met vakantie

post-579-1417703827,9054_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.