Ga naar inhoud

powerpoint>Ooffice impress


drapier

Aanbevolen berichten

Als ik een powerpoint-presentatie open in Ooffice impress krijg ik wel de presentatie te zien, maar er speelt geen muziek. Is er een middel om de pps. met muziek af te spelen in Ooffice ?

Een tweede vraag : ik heb een presentatie gemaakt in Impress, maar het lukt me niet om er muziek op te krijgen. In welk formaat moet de muziek zijn in Ooffice (wav. mp3,...)? Ik krijg de melding dat het formaat niet herkend word.

:hmmmm:

Link naar reactie
Delen op andere sites

de ondersteunde types staan er niet bij vermeld. Ik heb het reeds geprobeerd met mp3 en wav bestanden. Ik zie aan de muisaanwijzer dat er een werking is, maar het loopt eindeloos door zonder dat er iets gebeurt.In de hulp staat er dat er een werkbalk mediaplayer komt en een een objectpictogram op de dia komt, waar ik nog niets van gezien heb. Kan het misschien iets te maken hebben met mediaplayer ? Ik heb nl. geen Windows mediaplayer staan, ik gebruik Winamp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb ik gedownloaded, maar de speler integreert niet in Impress. Er zit een mediaplayer in Impress, maar die doet niks als ik een muziekbestand selecteer. Ik zie aan mijn muisaanwijzer dat er gewerkt word, maar det blijft voortdurend zo . Het zou nogthans via deze player zijn dat muziek moet ingevoerd worden in de presentatie volgens de helpfunktie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.