Ga naar inhoud

[OPGELOST] Virus - System Security


Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb een virus op mijn computer zitten die niks toe laat omdat hij zelf meld dat alles ''infected'' is.

Geen taakbeheer, configuratiescherm, niks meer.

Kan enkel nog op internet surfen, en programma's downloaden gaat ook niet.

Deze virus genaamd System Security probeert me alleen nog maar een pakket aan te smeren van zoveel dollars...

Ik heb een eerder probleem bekeken op deze forums maar ik krijg nog niet eens HiJackTHis gedowload...

Iemand een idee?

Greetz

---------- Bericht toegevoegd om 19:15 ---------- Vorig bericht was om 19:04 ----------

Combo-Fix bvb. opent hij ook niet, en als ik naar Start --> uitvoeren --> regedit doe krijg ik ook niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 dingen die je eventueel kan proberen :

1. Kan je een browser laten werken ? Zo ja, probeer dan eens of je een on-line virusscanner kan laten scannen. Keuze zat : Kaspersky, Panda, Trendmicro, o.i.d.

2. Download de probleemoplossingstools (HiJackThis, Malwarebytes, e.d.) via een andere computer en breng deze met een USB-stick over naar de besmette computer. Probeer via de stick deze tools op te starten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, mijn browsers werken wel maar voor al die anti-virussen schijn je te moeten betalen.. en vervolgens moet installeren. Vaak als ik nog iets probeert te installeren dan volgt hij netjes de installatie maar aan het eind verschijnt er geen snelkoppeling of iets dergelijke wat je na de installatie hoort te krijgen..

Momenteel zit ik nog even zonder extra pc die komt vanavond weer. (laptop)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Kape, wegens wat privé-omstandigheden was ik tijdelijk niet bereikbaar.

Ik ga de scans proberen uit te voeren.

Thanks

---------- Post added at 22:25 ---------- Previous post was at 22:22 ----------

Kaspersky doet het niet omdat mijn systeem datum op mijn pc niet goed ingesteld staat en ik deze niet meer kan veranderen door het virus.

---------- Post added at 22:27 ---------- Previous post was at 22:25 ----------

*zucht* Panda geeft dit aan;

ActiveScan 2.0 update: Update error

Sorry, updating is incomplete due to an error. Please try again.

0%

«« Back to home

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.