Ga naar inhoud

[OPGELOST] MP3 op CD-R branden


Mr Red

Aanbevolen berichten

Ik wou ff snel wat nieuwe mp3 song op een cd branden, maar dit lukt niet meer ?!?

Wanneer ik het programma NTI CD maker gebruik kan ik enkel audio bestanden branden, geen MP3. Nogtans gebruikte in de vorige keren steeds dit programmat en lukte dit vlot.

Ik heb zitten zoeken of je dat ergens kan aanpassen in welk formaat je wil branden, maar nx gevonden.

Als ik Nero dan probeer kan ik kiezen voor MP3 te branden. Wanneer alles songs versleept zijn en ik op branden druk maakt hij enkel een "image" aan ??

Dit duurt 2sec en zegt vervolgens dat het brandproces gelukt is ?? De CD heeft zelfs nog niet gedraaid en er staan uiteraard geen liedjes op ....

De CD-R zijn nieuw dus daar ligt het probleem niet aan

Nu, ik snap het totaal niet meer, heb hier een uur zitte proberen maar ik geef het op. Ik krijg gewoon geen mp3 songs meer gebrand op een simpel cdtje ...

Hoog tijd da ik is een Ipod aanschaf denk ik. Als ne mens al 2u verliest om een simpel cdtje probeerd te branden word het erg :-)

Als iemand een id heeft waaraan het kan liggen, zal wrs weer iets doms zijn waar ik overgekeken heb...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan is de aansluiting met het moederbord inderdaad in orde.

Het kan ook zijn dat het brandmechanisme het laat afweten zodat je niet meer kan branden op een cd maar nog wel kan afspelen.

Dit moet je laten nazien door een technieker maar als het dit is, wordt het waarschijnlijk een nieuwe brander.

Link naar reactie
Delen op andere sites

A ok, ik had ook al zo een vermoeden ...

Is een pc uit de carrfour dus alles wat er ze er daar inproppen zal wel snel de geest geven, net zoals de internetkaart die al na een maand stuk was...

Ik ga er meteen is een andere brandere in steken dan.

Bedankt voor de hulp!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.