Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

blijkbaar vind hij dat wel goed zo kom ik toch ook telkens aan een nieuwe pc deze was een 3 maanden oud en ik heb hem dan het geld van mijn vorige pc gegeven die ik verkocht had als hij dat goed vind dan kost het mij iedergeval geen cent hij weet meestal wel wat hij koopt zolang deze truk pakt ben ik ook zeker van een goede pc

Link naar reactie
Delen op andere sites

blijkbaar vind hij dat wel goed zo kom ik toch ook telkens aan een nieuwe pc deze was een 3 maanden oud en ik heb hem dan het geld van mijn vorige pc gegeven die ik verkocht had als hij dat goed vind dan kost het mij iedergeval geen cent hij weet meestal wel wat hij koopt zolang deze truk pakt ben ik ook zeker van een goede pc

Wat ik koop weet ik inderdaad, maar nu ga je niet met mijn mac lopen hoor zus !!!!! ;-)

---------- Post added at 14:04 ---------- Previous post was at 13:53 ----------

ahaah, nee dan weet ik voldoende.

leuke pc voor processor intensieve dingen, maar om te gamen niets waard, dan moet je er een andere videokaart in steken, dan is hij voor gamen perfect!

Wat bedoel je van dan weet ik voldoende van vermoedelijk het moedebord, weet jij soms wat type van moederbord dat Dell gebruikt in de serie studio xps. Dit wil ik graag weten?? ;-) rommel zou het wel niet zijn, veronderstel ik!! Dell laat niet gemakkelijk iets los over hun moederborden, enkel maar over hun hardware dat ze gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

over het algemeen zijn het goede merken die dell gebruikt voor zijn hardware, en het is vooral belangenrijk om te weten welk moederbord het is als het een zelfbouw pc is (wat ik eerst dacht)

maar toen ik hoorde dat het een dell was was dat eigenlijk niet meer interessant verder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.