Ga naar inhoud

[OPGELOST] Aankoop nieuw systeem


Aanbevolen berichten

Heb een prijsvergelijking gedaan met andere winkels. Bij een lokale winkel hier moet ik 50 euro meer betalen en bij alternate wordt dit zelfs 70 euro.

Ik ga dus morgen een bestelling doen bij Azerty. :-)

Ik zou graag de huidige grafische kaart(xfx radeon hd 4770) willen vervangen door deze , aangezien deze snelle beschikbaar is. Die 4770 is blijkbaar moeilijk te krijgen.

Past die 4850 in dit systeem?

Jürgen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

zelfs als je al besteld hebt dan doen ze bij azerty helemaal niet moeilijk als je iets verandert :-)

ik heb nu net weer een bestelling van azerty mogen ontvangen, verliep zoals gewoonlijk weer helemaal perfect.

houd ons in iedergeval op de hoogte van je bestelling en als het binnen is enzo ^^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een vraag ivm de levering. Ik zie net dat bijna alle onderdelen binnen zijn, dus misschien wordt het pakket hier eind deze week afgeleverd. Ik ga dan waarschijnlijk niet thuis zijn. Ik lees dat ze de volgende werkdag terug komen, maar moet ik hier voor extra verzendingskosten betalen? Kan ik ook gewoon een briefje aan de deur hangen en zeggen dat ze het bij de buren zetten? :-)

Jürgen, een Azerty-leek:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ligt er aan hoe ze bij jou bij de post zijn.

hangt ook heel erg van de postbode af.

ik heb altijd een briefje aan de deur hangen dat ze het bij de buren brengen, en doen ze ook altijd.

ze moeten er waarschijnlijk wel voor tekenen, let daar even op! :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik iets bij Azerty bestel en we zijn niet thuis om het te ontvangen, dan komen ze drie keer terug.

Dus de eerste keer is het bijvoorbeeld op een maandag, dan zijn we er niet.

De volgende dag komen ze terug, zijn we er nog niet komen ze de volgende dag.

En als je er dan nog niet brengt moet je het gaan ophalen in het postkantoor (ik woon wel in België)

En bij de buren word het soms ook afgezet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.