Ga naar inhoud

Creative ZEN x-fi : probleem met windows explorer


Aanbevolen berichten

Sinds gisteren kan ik geen bestanden meer openen noch verwijderen van mijn ZEN-mp3speler. Het gaat hier om de bestandien die op de ZEN stonden vòòr dit probleem. Bestanden die ik er achteraf heb opgezet kan ik wel openen en verwijderen.

Het bizarre is dat dit alles perfect lukt op onze laptop maar hier, op onze vaste computer, loopt het mis.

Als ik een bestand wil openen of aanklik met de rechtermuisknop krijg ik het volgende scherm: http://img7.imageshack.us/img7/949/probleeminexplorer.png

Heeft iemand ervaring met dit probleem?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ken ZEN x-fi zelf niet maar ik zie op uw afbeelding dat je naar ZEN x-fi kan.

Dus zou ik alles kopieren en naar uw harde schijf plakken. Test het.

Is alles ok.

Dan ZEN x-fi schijf formateren maar kijk eerst wat het is fat16 of fat32 of eventueel nfts.

Wat ik ook zie dat uw schijven heel onlogisch is ingedeeld.

Je moet beiden cdrom en of dvd-rom even afkoppelen in de pc zelf.

Dan pc opstarten en dan windows weer afsluiten.

Dan beiden cd-rom weer aansluiten.

Dan komt alles netjes weer terug.

Wel even schijf Z uitschakelen.

Als je weer schijf Z wilt terug zetten moet je de eerst volgend letter nemen.

Zie je bij voorbeeld h:\ dan is de eerst volgende letter I:\ en niet Z:\

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het formatteren is overbodig, want met de installatiecd van Zen X-Fi zorg je er voor dat je Zen X-Fi een draagbare speler c.q een draagbaar medium wordt. Vanwege dit staat het apparaat ook niet ingedeeld bij de Schijven en krijgt ook geen letter ingedeeld. Tevens zou ik ook niet iets afkoppelen of dergelijke, want deze staan los van de mp4-speler.

Ik heb dit geprobeerd met mijn eigen X-Fi maar ondervindt er geen hinder van. Werk je toevallig met de geheugenkaart?

Heb je geprobeerd de nummers via de speler zelf te verwijderen?

---------- Post added at 00:03 ---------- Previous post was at 00:02 ----------

Ik heb tevens je bericht verplaatst, want dit is een probleem met je mp4-speler niet met je Explorer. Hij staat nu in Hardware Algemeen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.