Ga naar inhoud

[OPGELOST] Hijackthis logje nakijken


Aanbevolen berichten

Ik heb iets gevonden, als ik dubbelklik op het icoontje op mijn bureaublad dan opent zicht het blauwe lege scherm maar als ik met rechtermuis klik op het icoontje en kies voor scannen op malware en spyware dan werkt combofix wel.

Dus hier mijn logje maar hij kan niets vinden.

Scanrapport

vrijdag 26 juni 2009 15:35:24 - 15:35:34

Computernaam: MSI_GX700

Scantype: Doel scannen

Doel: C:\Users\Hoofdgebruiker\Desktop\ComboFix.exe Resultaat

Geen malware aangetroffen




Statistieken

Gescand:

  • Bestanden: 75
  • Niet gescand: 0

Resultaat:

  • Virussen: 0
  • Spyware: 0
  • Verdachte items: 0
  • Riskware: 0

Acties:

  • Gedesinfecteerd: 0
  • Naam gewijzigd: 0
  • Verwijderd: 0
  • Geïsoleerd: 0
  • Mislukt: 0

Bootsectoren:

  • Gescand: 0
  • Geïnfecteerd: 0
  • Verdachte items: 0
  • Gedesinfecteerd: 0


Opties

Versie definities:

  • Virussen: 2009-06-26_07
  • Spyware: 2009-06-26_07

Scanengines:

  • F-Secure AVP: 7.00.171, 2009-06-26
  • F-Secure Hydra: 4.00.9222, 2009-06-26

Scanopties:

  • Opgegeven bestanden scannen: COM EXE SYS OV? BIN SCR DLL SHS HTM HTML HTT VBS JS INF VXD DO? XL? RTF CPL WIZ HTA PP? PWZ P?T MSO PIF . ACM ASP AX CNV CSC DRV INI MDB MPD MPP MPT OBD OBT OCX PCI TLB TSP WBK WBT WPC WSH VWP WML BOO HLP TD0 TT6 MSG ASD JSE VBE WSC CHM EML PRC SHB LNK WSF {* PDF ZL? XML ANI AVB BAT CEO CMD JOB JPG LSP MAP MHT MIF PHP POT SWF WMF NWS TAR TGZ ZIP JAR ARJ LZH TAR TGZ GZ CAB RAR BZ2 HQX
  • Scannen binnen archieven


Acties:

  • Virussen: Vragen na scannen
  • Spyware: Vragen na scannen

  • Copyright © 1998-2008
Productondersteuning | Virusvoorbeeld verzenden naar F-Secure
F-Secure aanvaardt geen aansprakelijkheid voor materiaal dat is vervaardigd of gepubliceerd door derden die bereikbaar zijn vanaf de website van F-Secure. Tenzij u duidelijk anderszins verklaart, gaat u door het inzenden van materiaal naar een van onze servers, bijvoorbeeld via e-mail of de CGI e-mail van F-Secure, ermee akkoord dat het toegezonden materiaal mag worden gepubliceerd op de webpagina's van F-Secure of in gedrukte publicaties. U kunt de openbare website van F-Secure bereiken door te klikken op een van de onderstreepte koppelingen. Wanneer u dat doet, wordt uw bezoek geregistreerd in onze eigen toegangsstatistieken, inclusief uw domeinnaam. Deze informatie wordt niet doorgegeven aan derden. U stemt ermee in dat u geen actie tegen ons zult ondernemen in verband met door u ingezonden materiaal. Tenzij u duidelijk anderszins verklaart, machtigt u F-Secure door het inzenden van het materiaal om de beginselen die erin worden beschreven, zonder verdere verplichtingen op te nemen in producten en publicaties van F-Secure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Combofix verwijderd inderdaad alle (of bijna alle) foute bestanden op je PC. En indien deze zorgen voor vertraging in de werking, kan het inderdaad perfect zijn dat je PC nu veel sneller loopt.

Alleen zou ik nog graag een correct log van Combofix zien, om eventueel nog aanwezige resten van een besmetting te kunnen opruimen. Want het feit dat je dat programma niet kan downloaden of laten scannen is op zich natuurlijk niet normaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie enkel de log die ik hier eerder had gepost maar dit is niet de log die je wilt zien, omdat combofix hier niet goed werkt kan ik dus geen andere log laten zien?
Probeer eens of het wel lukt in "veilige modus" ?
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.