Ga naar inhoud

Omnia samsung SGH-i900


Aanbevolen berichten

Ik heb dit gevonden doch ik weet niet of het werkt.

Telefoon aansluiten met USB kabel en zorgen dat telefoon in bestandsoverdracht staat (dus niet Nokia Suite gebruiken). Dan kun je ook een drive letter zien in de explorer. Route 66 CD erin, en eventueel zelf het setup.exe bestand starten. Dan zegt Route 66 dat hij je Memory Card gaat formatteren. Zorg ervoor dat je toch een backup maakt van je kaartje. In feite formatteert er niks. Alles blijft erop staan. Dan vervolgens krijg je foutmelding dat hij niks op de kaart kan schrijven. Het formatteren heeft ervoor gezorgd dat ik niks meer op de kaart kan zetten. Dan de USB kabel los koppelen, en met terug nog een keer de procedure doen. Nu formatteert hij niks en doet de setup netjes zijn werk, en installeert hij Route 66 mobile 8 op je geheugenkaartje. Wel ff zorgen dat je daarna ff laatste kaart download en op je kaart zet (1,8 GB). Downloaden gaat snel, op de geheugenkaart zetten?!? trek daar maar een uurtje of zo voor uit.

Het kan zijn dat geheugen kaarten van meer dan 2 gb problemen geeft volgens andere bron.

Het is wel een andere gsm maar ik denk dat je dat ook zo moet bekijken want het gaat om mobiel 8 en route 66

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.