Ga naar inhoud

programma's starten zeer traag op


fractaal

Aanbevolen berichten

Ik heb ontdekt dat er samen met de internetbrowser een heel groot aantal processen mee opstarten. Als ik enkel de firefox opstart, zijn er 50 processen actief die een groot deel van het processorgebruik innemen. Ik weet echter niet welke processen noodzakelijk zijn en welke niet. Zou je me hiermee nog eens kunnen helpen, Kape?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat me onmiddellijk opvalt is het groot aantal processen van F-Secure. En vermits F-Secure nogal eens durft vechten met Microsoft Indexing Service, zou je deze service eens kunnen afzetten via Start -> Uitvoeren ->

typ services.msc en enter dan.

Zoek nu de service met de naam Indexing Service.

Selecteren en rechtsklikken en kies dan eigenschappen.

Stop daar de service en kies dan voor opstartype "uitgeschakeld".

En kijk dan eens of dit enige invloed heeft ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Buiten die F-Secure zie ik niet meteen probleemgevallen ... en met 97 % niet-gebruikte systeembronnen heb je ook ruimte zat. Dat zou betekenen dat slechts 3 % gebruikt wordt en dat is absoluut minimaal. Die processen die op de achtergrond zouden meedraaien, zijn abdoluut niet zichtbaar hier. Zie - eerlijk gezegd - niet echt iets abnormaals op deze screenshot :s

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.