Ga naar inhoud

Een samengestelde pc


Aanbevolen berichten

De kast die jij neemt (Coolermaster CM690) heeft standaard al één 120mm fan.

Deze is echter wel niet echt stil...

BIj Alternate zijn er niet echt goede koelers te koop. De goedkoopste die stil zijn zijn daar rond de 15 euro...

Misschien die gewoon eerst bij Azerty bestellen (een fan gaat toch niet kapot ofzo) en dan aan Alternate vragen of ze die willen installeren.

Deden ze bij mij wel althans...

Die Corsair is heerlijk stil hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ja is goed voor mij :D

Ik twijfel misschien wel nog welke case ik ga nemen maar dat zie ik later misschien nog wel. Ik meld het u als je het weet.

Ik zal hier de samengestelde pc geven indien ik iets fout heb gedaan mag je altijd corrigeren :

processor : AMD Phenom II X4 955 Boxed, OPGA, "Deneb"€ 229,00

Processor koeling :Scythe Mugen 2 SCMG-2000 € 39,00

Moederbord : GigaByte GA-MA790XT-UD4P Retail, Gb-LAN, FW, RAID, Sound, ATX€ 109,00

Grafische kaart :XFX HD4890 Black Edition (Retail, 2x DVI, TV-Out)€ 189,00

RAM :Kingston ValueRAM 4 GB DDR3-1333 Kit Retail, KVR1333D3N9K2/4G € 59,00

Voeding :Corsair CMPSU-550VX Retail, Zwart, 2x PCIe€ 89,00

Harde schijf :Samsung SpinPoint F1 Bulk, HD103UJ€ 79,00

Case :

MS-TECH LC-402 (Retail, Zwart)

€ 29.41( blijft nog een twijfel geval )

Optische drives :Samsung SH-S223Q Bulk€ 22,00

Bestuuringssysteem :Microsoft Windows Vista Home Premium 64 bit System Builder, Nederlands€ 99,00

case fan (ventilator ) :(2)Yate Loon D12SL-12 - Ventilatorhuis - 120 mm - zwart 2*2,812€ 5,62

TOTAAL :€ 949.03

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als kast zou ik zeker geen MS-tech nemen, dat is geen goede kast.

Slechte kwaliteit, rammelt na een jaar uit elkaar...

Een paar goede merken zijn:

Antec, Coolermaster, Enermax, Gigabyte, NZXT, Thermaltake, Zalman, Lian Li (deze verkopen ze allemaal bij Alternate en hebben over het algemeen goede kwaliteitskasten)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan denk ik dat mijn pc samengesteld is en dat deze topic gesloten mag worden. ( ik hou hem nog 1 dag op 2 open als jullie dit goed vinden? )

Als iemand nog verdere tips heeft zijn die altijd welkom !

Hartelijk bedankt iedereen ( of vooral aarondk1 :P )

btw : SUPPPEEEEERRRR SITE !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan denk ik dat mijn pc samengesteld is en dat deze topic gesloten mag worden. ( ik hou hem nog 1 dag op 2 open als jullie dit goed vinden? )

Als iemand nog verdere tips heeft zijn die altijd welkom !

Hartelijk bedankt iedereen ( of vooral aarondk1 :P )

btw : SUPPPEEEEERRRR SITE !!!!

Hou maar gewoon open hoor ;-)

Pas als alles in orde is, doe hem dan maar dicht.

Dat kan je doen door vanonder aan de discussie "Markeren als opgelost" te klikken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog een vraagje.

Ik hoor van vele mensen dat Intel beter is als AMD en NVIDEA beter als ATI. Ik zelf denk dat er bijna geen verschil tussen is maar ik begin wel wat te twijfelen omdat zij mij proberen te overhalen.

Mijn vraag is dus ofdat u soms een duidelijk argument kan gebruiken waaruit echt een conclusie getrokken kan worden die aangeeft of er een verschil is al dan niet en waar het verschil ligt.

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je momenteel echt het beste van het beste wilt hebben dan moet je een intel core i7 nemen en een nvidia gtx 295 (extreem high end)

als je prestatie wilt voor je geld pak dan amd en ati :-)

(budget tot high end)

ik heb zelf meer amd+ati dan dat ik intel en nvidia heb, gewoonweg omdat amd beter presteert voor het geld!

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.