Ga naar inhoud

Externe HDD 500GB USB via ROUTER?


Aanbevolen berichten

Is mss een gekke vraag, maar is het mogelijk om een externe HDD via de USB ingang op mijn router aan te sluiten en zodoende de files op de Externe HDD zichtbaar te maken naar alle aangesloten pc's binnen mijn netwerk?

Zie er tegenop om alweer investering te doen om mijn externe HDD te vervangen door eentje met netwerktoegang.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is mss een gekke vraag, maar is het mogelijk om een externe HDD via de USB ingang op mijn router aan te sluiten en zodoende de files op de Externe HDD zichtbaar te maken naar alle aangesloten pc's binnen mijn netwerk?

Zie er tegenop om alweer investering te doen om mijn externe HDD te vervangen door eentje met netwerktoegang.

nee dit is niet mogelijk.

die usb aansluiting is alleen om je internet via een usb kabel aan je pc aan te sluiten. ipv utp.

wat je wel kan doen is de hdd aansluiten op een pc die vaak aan staat en die dan op die manier delen in je netwerk.

zo kan je er toch bij (maar dan moet die pc wel aan staan).

Tom

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.