Ga naar inhoud

Fruity Loops XXl


Tom

Aanbevolen berichten

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

haha! ff geduld nog, is aan t uploaden ;)

hier wat context: dit trackie heb ik gemaakt met een paar drumloopjes uit reason, 1 synthloopje, en voor de rest allemaal 'omgevingsgeluiden' (treinen en de snelweg in de verte, auto's die door plassen rijden hier in de straat, ratelende fietsers, regendruppels, mensen op straat, ...). die geluiden heb ik bewerkt in audition met diverse filters en meer leuk speelgoed, bewerkte samples, loops uit reason en vocalen opgebouwd in live ;).

zeg niet da'k jullie niet gewaarschuwd heb! tis sort of... euhm knarrig?

link:

http://download.yousendit.com/3B93C60A7F8CA76C

remember, i'm doing it just for the fun of it ;) je hoeft t ni leuk of te doen te vinden, laat staan te pruimen (hahaha) :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat zou je wel willen he Yannick, weet je , op de Meeting zal ik ff zingen, breng ik mijn micro mee :D

@ Knar, ondankt het feit dat iedereen hier slaapt heb ik ff stil geluisterd door m'n boxen en dat klinkt nu al heel mooi, prachtig,

morgen luister ik ff op volle boxen

wanneer komt je debuut cd eraan?

echt heel mooi

karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

hihi wellicht nooit, tis in feite maar een louter egoïstische bedrijvigheid van me :P ik maak deze trackies alleen maar voor mn eigen lol en welzijn...

...uitgezonderd dan t muzikale kerstgedicht wat ik voor mn broer maakte afgelopen kerst (die wou een spiegel voor in zn badkamer dus heb een bizarre medley van bekende en onbekende nummers waar spiegels in vernoemd worden van gemaakt, compleet met samples uit southpark, hilarisch! ik ontdekte namelijk dat cartman en george baker een erg gelijkend stemgeluid hebben xD

maar dank voor je lof, u bent te goed ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha, dan zal ik je een beetje moeten teleurstellen, dit was nog t meest serieuze wat ik tot nu toe gemaakt heb (en voorlopig enige eigen trackie waar ik mn stem ook normaal op gebruikt heb) ;) ik zing wel af en toe eens iets in voor een stel (veel betere, échte) muzikanten met wie ik een collectiefje vorm. oorspronkelijk had ik deze zanglijn op een trackje van een van hen ingezongen maar heb er achteraf zelf een track rondgebouwd (met de geluiden waar de tekst in feite over gaat). om je een idee te geven van mn niet-serieuze tracks zal k dan nog één toegift doen en er nog 1tje uploaden. zal link straks posten ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.