Ga naar inhoud

wlxpgss.scr


Gast conleyia

Aanbevolen berichten

Gast conleyia

Om de haverklap krijg ik de melding "wlxpgrr.scr has encountered a problem and needs to close. Verder werkt alles prima, het is alleen hinderlijk. Het doet zich het meest voor als ik via slimTV online radio beluister.

Kent iemand dit probleem, en wat is er aan te doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeker dat dit de juiste schrijfwijze is : wlxpgrr.scr ? Want in je topictitel heb je het over : wlxpgss.scr. En dat is wel een merkelijk verschil. Ofwel een legaal bestand, ofwel malware. Eigenlijk gok ik op het laatste. Maak - voor alle zekerheid - eens een logje met HiJackThis.

Download HiJackThis

Dubbelklik op HJTInstall.exe

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst. Klik op "Do a systemscan and save a logfile". en hang dit logje aan je volgende bericht.

NB. Ben je een gebruiker van Windows Vista dan moet je eerst rechtsklikken op HijackThis.exe en dan kiezen voor "Run as Administrator".

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.