Ga naar inhoud

Synchroniseren Vista / PDA


pjmvonk

Aanbevolen berichten

'Nadat mijn PDA Mio P350 gerepareerd is en ik inmiddels een nieuwe computer met Windows Vista heb aangeschaft, lukt het mij niet om mijn adressen en contactpersonen via synchronisatie op mijn PDA te krijgen. Voorheen met XP lukte dit wel.

Wie heeft hiervoor een oplossing ?.

Bij voorbaat dank.

P. Vonk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nadat ik drvupdate-86 heb geinstalleerd heb ik Synchronisatiecentrum geopend. Mijn PDA aangesloten . Op Nieuwe synch.relatie instellen. Onder Naam komt gast te staan, Met de rechtermuisknop :Windows Mobnile Aparaatcentrum openen. Als ik hieropo klik komt er een groen scherm met links onderin een rode cirkel met kruis en het woord fout.

Geen idee hoe nu verder. Mijn aparaat heeft een besturingssysteem 5.1.195

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik dit ook. Mijn PDA wordt herkend als gast, Druk ik op de rechtermuisknop en dan bij eigenschappen zie ik :

Synchronisatiestatus :

Status niet actief.

Hoe krijg ik mijn PDA wel actief dit is mijn probleem.

voor een oplossing alvast bedankt.

Piet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vandaag extra tijd ingestoken om u te helpen doch zelf heb ik geen PDA of wat dan ook.

Ik denk dat je hier extra goed uitgelegd wordt:

Windows Mobile Device Center | Pocketinfo.nl » Reviews

Dan hebt je Microsoft gedeelte met Google vertaald want ik niks van Engels.

U kunt gebruik maken van Windows Mobile Device Center 6.1 alleen met telefoons met Windows Mobile 2003 of later. ActiveSync en Windows Mobile Device Center werkt niet met Windows Embedded CE 4.2 of 5.0, Pocket PC 2002 of Smartphone 2002 apparaten. (Om te zien welke Windows Mobile-besturingssysteem dat u gebruikt, en als uw telefoon niet beschikt over een touchscreen, klikt u op Start> Instellingen> Over. Als uw telefoon beschikt over een touchscreen, klikt u op Start> Instellingen> tabblad Systeem> Over.) Om synchronisatie inhoud aan een van deze apparaten, moet u een USB-kabel of een seriële kabel en uw computer de Internet-verbinding en Explorer.

U moet gebruik maken van Microsoft Outlook 2002, Outlook 2003 of Office Outlook 2007 synchroniseren van uw e-mail, contactpersonen, taken en notities van uw computer

U moet gebruik maken van een USB-kabel voor aansluiting van uw telefoon aan op uw computer de eerste keer dat u gebruik maakt van Windows Mobile Device Center voor synchronisatie.

Windows Mobile Device Center 6.1 werkt alleen met de volgende versies van het Windows Mobile besturingssysteem:

  • Windows Mobile 6.1
  • Windows Embedded CE 6.0
  • Windows Mobile 6
  • Windows Mobile 5.0 with Messaging and Security Feature Pack
  • Windows Mobile 5.0
  • Windows Mobile 2003 Second Edition
  • Windows Mobile 2003

Dan was er op een forum dit:

Als je met PDA een upgrade hebt gedaan dan is dat eigenlijk een harde reset.

Je moet dus de Mio een nieuwe ID geven of de oude ID-naam gebruiken. Ga naar instellingen menu, dan Systeem, hierna Info aanklikken en bij apparaat ID de oude ID-naam of een nieuwe aanmaken. Opnieuw verbinding maken en nu met het goed gaan om je gegevens van outlook over te nemen. Bij een nieuwe naam ID ben je wel eventueel eigen geinstaleerde sofware kwijt op de MIO en moet je die opnieuw installeren. Je contact gegevens komen wel goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.