Ga naar inhoud

[OPGELOST] Pc valt uit / CHKDSK


Gast the Revenant

Aanbevolen berichten

Gast the Revenant

Hallo,

Ik heb een groot probleem. Mijn pc valt voortdurend uit op het moment dat windows opstart. Ik kan dus niet formatteren omdat de pc de hele tijd uitvalt en heropstart.

Een paar keer bleef hij een minuutje aan en dan heb ik gevonden dat het probleem een beschadiging of fout is bij /Windows/preftech/DeGSVR32.EXE-396DA2C.pf

Ik moet CHKDSK uitvoeren.

Iemand enig idee hoe ik dat probleem kan oplossen?

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast the Revenant

Merci voor de reacties.

Ik heb geen programma om cd's te branden en kan voorlopig enkel op de aftandse laptop die hier nog staat en die ook dringend geformatteerd moet worden. Alles gaat supertraag en er staat geen programma op om te branden ... Ik ga eens rondvragen of iemand in mijn vriendenkring BARTPE kan downloaden en branden, of het gewoon liggen heeft.

Zit ik dan echter niet weer met hetzelfde probleem? Immers zal de pc wederom uitvallen tegen dat de cd-rom opgestart is, of niet?

Ik ga vanavond (nu zit ik op mijn werk) eens proberen om dat mapje te verwijderen. Gisteren wist ik het niet te vinden, maar nu weet ik het inmiddels staan. Hopen dat de pc me weer eens een minuutje geeft vooraleer hij uitvalt.

Wat is die optie topicstarter siMON?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is die optie topicstarter siMON?
De Topic Starter of TS ... dat ben jij dus (in forumjargon). De starter van het onderwerp in gewoon Nederlands.

De zin van siMON

probeer eens mijn optie topicstarter
betekent dus eigenlijk heel gewoon : "probeer mijn voorstel eens" ... mijnheer the Revenant :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast the Revenant
De Topic Starter of TS ... dat ben jij dus (in forumjargon). De starter van het onderwerp in gewoon Nederlands.

De zin van siMON betekent dus eigenlijk heel gewoon : "probeer mijn voorstel eens" ... mijnheer the Revenant

Ah :D

Ik heb net gepraat met een 'deskundige' en ik ga eerst eens het eerste scherm dat ik krijg op pauze zetten om dan naar het setupmenu te gaan en op te starten via de cd-rom. Dan Windows XP van daaruit herinstalleren en hopelijk is het daarmee verholpen.

Het kan echter ook aan de koeler liggen die niet meer werkt, de harde schijf of het geheugen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.