Ga naar inhoud

toetsenbord is out


Aanbevolen berichten

Mijn laptop compaq cq70-103eb doet heel raar , ik krijg na het opstarten nog alleen mijn bureaublad met een foto erop , verder helemaal niets , zelfs geen werkbalk , ook het toetsenbord laat het afweten , dus zo goed als waardeloos. Hij is nieuw , ik heb er een windows xp schijf bij , maar om te kunnen installeren heb ik het toetsenbord nodig , het is een vraagstuk waar ik geen raad mee weet, kan iemand mij helpen aub ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De computer is nieuw, meldt je. Dat betekent dat je nog steeds op de garantie beroep kan doen. Dan lijkt het me zinvoller om er terug mee naar de verkoper te stappen en deze de problemen te laten oplossen. Want als je er zelf aan begint te prutsen, vervalt immers je recht op garantie :s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt Kape, mijn laptop is een half jaar oud, bij de macro gekocht, en een vriend heeft de vista vervangen door xp , de garantie zal dus wegvallen denk ik .

eergisteren kon ik in apparaatbeheer zien dat de driver van het toetsenbord weg was, nu lukt er niets meer , zou ik dat toetsenbord nog kunnen in orde krijgen, of kan ik met een ander tpoetsenbord aan te sluiten iets doen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij je laptop hoort ook een Restore cd/dvd. Gebruik die, dan staat er natuurlijk terug Vista op je laptop. Eenmaal dit gebeurd kan je terug experimenteren met XP.

Indien dit niet lukt, terug naar Makro want je hebt nog garantie.

Joke

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.