Ga naar inhoud

probleem met uitgestelde schrijfbewerkingen


Aanbevolen berichten

Ik heb die hotfix nu geprobeerd, maar dat hielp niets want dat werkt alleen onder SP1. Ik heb echter SP2 draaien.

Nadien vond ik een handleiding waarbij ik in het register een waarde op 0 moest zetten, maar die stond al op 0.

Dan vond ik de volgende pagina:

You receive a "Delayed Write Failed" error message in Windows XP Service Pack 2 or Windows XP Tablet PC Edition 2005

Blijkbaar ook iets om te wijzigen in het register, maar ik heb gewacht uit schrik iets verkeerd te doen. Kun iemand dat eens in deftig nederlands vertalen.

Want register knoeien doe ik niet graag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga eerst eens via Start -> Uitvoeren -> typ regedit naar de registereditor. Via "zoeken" kijk je eens of je met deze zoekterm "3ware Storage Controller" iets kan vinden in het register.Want dat is wel noodzakelijk om die oplossing te kunnen toepassen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor zover ik de zoekopdracht heb begrepen heeft ie niets gevonden.
Dat verbaast me niks. Had dezelfde oplossing al even uitgeprobeerd en kwam die bewuste map in de registereditor ook niet tegen. Vandaar dat ik je eerst die vraag gesteld heb. Met het negatieve resultaat dat ik al vermoedde. Deze oplossing is dus ook niets voor jou :s
Zeg heb jij teamviewer op je PC? Zo ja, dan kan je daarmee even mijn PC overnemen. Want jij bent de expert en ik de noob.
Neen ... en dat is iets (met welk programma dan ook) waar ik niet aan begin. Enkel via verschillende fora bied ik mijn hulp aan ... individuele hulp (type Teamviewer, e.a.) is er té tijdrovend bovenop. Sorry.

Maar er zitten er hier op PCH wél die dat doen : stuur eens een PB'tje naar Yannick of Karel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.