Ga naar inhoud

geen geluid, en geen draadloos internet meer


francist

Aanbevolen berichten

Mijn Packard Bell EasyNote Skype edition was onlangs tot vervelens toe heel traag geworden. In een vorige discussie op deze site waren we tot de conclusie gekomen dat alles OK werkte en we vonden dus geen oplossing om het dingetje vlugger te doen werken. Ik heb dan besloten alles opnieuw te installeren. Daar heb ik waarschijnlijk een fout gemaakt. Ik heb alle partities verwijderd en de harde schijf opnieuw geformatteerd. Alles opnieuw geïnstalleerd (windows XP professional - office 2003 - adobe premium en adobe photoshop - nero 7 essentials) Bij de start werkte de computer weer een heel stuk vlotter. Tijdens het installeren van Nero werd tussendoor ook nog een update van windows geïnstalleerd, later bleek dat servicepack 3 te zijn. Vanaf dat moment werkt de computer weer een heel stuk trager. Ik weet dus niet of het door Nero of door de opdate komt. Maar dit is allemaal terzijde, het echte probleem is het volgende: Na het formatteren kan ik geen geluid meer afspelen en ook het draadloos internet is niet meer in gang te krijgen. Bij het installeren van de driver voor de geluidskaart geeft hij het bericht dat de hardware niet wil opstarten (de juiste bewoording ontglipt mij). Kan ik daar nog iets van herstellen???

O, ja ook dat nog. bij de aankoop van deze computer werd geen enkele diskette met drivers of zo bijgeleverd. Het bedrijf is ondertussen failliet en ik kan dus niet daar op terugvallen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je computer zo traag is terwijl je hem opnieuw hebt geinstaleerd moet je eens gaan denken om extra intern geuheugen te plaatsen dat helpt vaak ook of misshien aan en hele nieuwe computer voor drivers kan je vaak gewoon naar de site gaan van het merk en daar de drivers vandaan halen m.v.g joshua

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download dit:

Download EVEREST Home Edition 2.20 - FileHippo.com

Start de programma

Bovenaan op Rapport / snelrapport / zuiver tekst

even wachten

Dan krijgt u een log.

Upload deze log.

Klik hier onder op meer optie

Scoll naar beneden

Klik op beheer bijlage

Bovenaan op Bladeren klikken

Dan uploaden

Even wachten

Je ziet u log.

Venster sluiten.

Reactie versturen.

De bovenste is voor uw driver probleem.

De onderste kan je best ook doen

Download

TrendSecure | TrendMicro HijackThis Overview

Dubbelklik op HJTInstall.exe

Klik op "Do a systemscan and save a logfile".

Zet hier dat logje aan je volgende bericht.

Bij Vista moet je eerst met rechterknopmuis klikken op Hijackthis en run as administrator.

Deze log zal Kape doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.