Ga naar inhoud

2 foutmeldingen na opstarten pc


Aanbevolen berichten

:bawling:Ik krijg telkens 2 foutmeldingen na het opstarten van mijn pc : nl :

1)Kan entrypoint van procedure apsSearchinterface niet vinden in DLL bestand wlanapi.dll

2)Kan entrypoint van procedure apsgetready niet vinden in DLL bestand wlanapi.dll

mijn pc werkt ook traag !! Kan iemand mij helpen aub want ik ben teneinde raad! Het zou iets te maken hebben met mijn draadloze netwerkverbinding! Ik heb een dlink model DWL-G122.

Alvast bedankt voor jullie hulp want ik ben teneinde raad hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn zeer veel verschillende mogelijkheden waardoor je pc vertraagd. Om dat verder uit te zoeken kan je best een Hijackthis logje aanmaken en dat hier posten. Meer daarover vind je hier: http://www.pc-helpforum.be/f163/hjt-logje-aanmaken-hoe-lees-het-9594/

Maar laten we eerst de foutmeldingen oplossen.

Na een beetje opzoekwerk, lijkt mij de foutmelding te komen door verouderde drivers.

De oplossing zou dan ook gewoon je drivers update zijn.

Dan zou je op de site van Dlink even moeten zoeken naar de laatste versie van je drivers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarschijnlijk hebt je service pack 3 gehad en dan is de wifi driver verandert.

Je dient uw wifi netwerkdriver opnieuw te installeren.

Indien het niet gaat onder normale manier dan computer opstarten in veilig modus door de hele tijd op F8 te klikken en kies voor veilig modus zonder netwerkverbinding.

Installeert de nieuwe drivers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.