Ga naar inhoud

[OPGELOST] Nog steeds problemen


viridis

Aanbevolen berichten

Hallo beste computer vrienden ik heb over enkele weken hier raad gevraagd omdat ik geen DVD'S kon branden gaf steeds fouten aan

Wel nu ik heb een nieuwe brander geplaatst maar hij brand nog steeds geen DVD's hij doet wel de volledige bewerking maar zet niets op de schijf

daar tegenover staat dat ik wel perfect CD'S kan branden

Ik begin te vermoeden dat er iets fout is met de software kan er misschien mij iemand vertellen wat er fout zou kunnen zijn want ik vind het niet

Bij deze wil ik jullie al hartelijk bedanken

Hopende dat ik iets hoor van jullie

Doei:pcguru:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo stegisoft bedankt voor de reactie.

Het toestel kan wel degelijk CD'S branden heb het al geprobeerd en met succes.

Of het toestel ook een DVD brander is ik hoop van wel daar heb ik het alleszins voor gekocht, ik heb al wel het volgende geprobeerd met Nero Tool info geeft hij aan, dat hij DVD'S kan branden er staat overal een groen vinkje bij behalve bij ROM daar geeft hij een rood kruisje aan hoop nu niet dat, dat juist het probleem is.

Wat betreft uw laatste regel (Als dat zo is hebt u geen fout gemaakt door DVD te kiezen in de software programma) begrijp ik niet goed wat bedoelt moet ik ik iets aanklikken of zo.

Mijn PC is een Packard Bell zonder installatie schijfjes, in de PC zit een programma dat alles terug kan zetten naar de fabrieksconfiguratie, dus het stuurprogramma voor de brander werd er ook automatisch opgezet dus veel kon ik daar niet aan doen.

Misschien moet ik ergens in het programma iets in of uitschakelen ik weet het niet ben wel al eens gaan loeren bij de eigenschappen maar durf er niet goed gaan in rommellen straks is alles naar de bom.

Mijn PC werk met VISTA premium home

Nog een ding wil ik vermelden als ik CD's brand begint op een bepaalt moment de brander of iets anders te blazen dat vind ik dus normaal want dan is hij aan het branden dat doet hij dus niet bij DVD's dat blazen dus wordt er niets gebrand.

Ik hoop dat je er misschien wat aan hebt zodat het probleem kan opgelost worden.

bedankt nogmaals voor de reactie.

DOEI

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de onderkant zie je uw laptop gegevens.

geeft die laptop gegevens anders kan ik niet opzoeken.

Zet hier uw laptop gegevens.

Zo kan ik te weten komen of uw DVD-speler ook een DVD-brander is.

Als dat zo is dan zal ik vannacht voor u alles klaar zetten zodat je goed begrijpt over hoe en wat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo stegisoft eerst en vooral wil ik je laten weten dat mijn PC geen laptop is maar een gewone bak die onder een bureel staat.

Als ik op de een of andere manier heb laten uitschijnen dat het een laptop is sorry hoor mijn fout maar dat is dan onbewust gebeurd.

Sorry dat ik je opnieuw lastig val maar is er met een gewone PC ook iets dat ik kan doorgeven zodat jij meer informatie hebt zodat je kan zien wat ik eventueel heb fout gedaan.

Toch alleszins bedankt voor de reactie en sorry voor de foute informatie

Doei

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is puur mijn eigen fout. Ik kan nogal een domme zijn hé.

Niet bij stil gezeten wat voor een computer en of laptop je had.

Ga naar start / configuratiescherm / Apparaatbeheer / hardware

Klik op dvd-cd

Daar staan de namen van de dvd-brander.

Geef die naam eens door.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.