Ga naar inhoud

[OPGELOST] telenet abonnement wijzigen


denTony

Aanbevolen berichten

Hallo,

Wij zouden hier thuis graag overschakelen van een ons huidige telenet abonnement (Express DigiPack) naar een DiamondShake+ abonnement.

Omdat je online blijkbaar 20€ korting krijgt op de activatiekosten zou ik die dan ook graag online wijzigen, alleen is er een probleempje: Als ik mij dus aanmeld met mijn account bij telenet en dan links in het menu op internet klik en dan vervolgens bij abonnement wijzigen kom ik dus op de pagina waarop al hun producten staan. Dan ga ik naar het DiamondShake+ vakje en voeg ik die toe aan het winkelmandje (ik denk toch dat dit zo moet want ik zie anders geen mogelijk om dat te wijzigen en hun support pagina hieromtrent is bij telenet verouderd).

Dan klik ik dus op bestellen en zeg ik dat ik mijn huidig telefoonnummer wil behouden en dan kom ik op de pagina waarbij ik moet kiezen ik mijn installatietype moet kiezen maar omdat ik verander van abonnement heb ik dat dus normaal niet meer nodig, ik heb al alles wat ze zouden komen installeren en er is geen vakje waarbij je geen kan aanklikken... Dus ik moet dan sowieso de basisinstallatie aanklikken van 0€ waarbij een installateur de kabelmodem en netwerkverdeler komt plaatsen maar onderaan de uitleg daarvan staat er: niet voor bestaande telenet klanten...

Ik zit dus als het ware hier vast dat er sowieso een installateur moet komen terwijl die toch maar zou komen voor niks omdat ik dat al heb...

Weet iemand hier een oplossing voor?

Mvg

Anthony

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste,

bedankt voor je antwoord maar de self starter installatie staat niet tussen de keuzes van de installatietypes dus dat is net het probleem...

Ik kan ook vertrekken van die self starter installatie maar kom dan ook weer op hetzelfde uit bij de installatietypes...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo iedereen,

Ondertussen is het probleem opgelost, telenet heeft gezegd dat de korting alleen voor nieuwe klanten is en dat dat van de installatietype kiezen, een fout is op hun site en ik gewoon bij opmerkingen voor de installateur moet schrijven dat ik alles zelf ga doen.

Bedankt voor de hulp!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.