Ga naar inhoud

[OPGELOST] Telenet met adslrouter??


Agno

Aanbevolen berichten

Goedenavond :-)

Ik zit met volgend probleem.

Ik heb hier binnen een telenet aansluiting en wilde die nu graag delen.

Ik heb van ne kameraad een adsl modem/router gekregen

Topcom wireless webracer. Is het mogelijk om het modem gedeelte te laten voor wat het is en de router te gebruiken.

even voor de duidelijkheid.

1 pc zou met kabel verbonden moeten worden (windows xp proff)

1 laptop wireless (windows vista)

1 topcom wireless webracer 1004

1 hoop netwerkkabels

Ik heb al wat liggen kl**en maar het lukt dus niet bepaald en m'n madam word ongeduldig :viking:Nu m'n telenet modem heeft dus een ethernet uitgang maar m'n adsl modem/router heeft zo'n dsl stopcontactje...:stupid:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja inderdaad, maar ik heb me laten wijs maken dat ik via een ethernet verbinding van m'n modem naar 1 van de poorten van de router/modem zou kunnen gaan en het alsnog delen.

Maar dat is dus niet het geval als ik jullie zo begrijp :bawling:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat gaat helemaal niet.

Een nieuwe router kost niet zoveel hoor.

De prijs ligt tussen 85 en 120 euro en dan hebt je draadloos van het type N die 300 Mbps halen. Je kan dan eventueel tijdelijk de computer met netwerkkabel aansluiten om later draadloos te doen

Ofwel koopt je nu draadloos router van G+ type en die haalt 54 Mbps en dat is voldoen voor 4 computers mits die niet te ver vandaan zijn. Dan kan je later nog de nieuwste versie kopen die sneller gaat dan type N

Deze router zijn veel goedkoper.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.