Ga naar inhoud

[OPGELOST] HP psc 950 werkt helemaal niet meer

Gast sluyter

Aanbevolen berichten

Hallo mensen, ik ben helemaal nieuw in deze groep, maar ik ben blij dat ik jullie gevonden heb.:D Ik ben slechts 81 jaren oud en ik weet nul komma nul van PC en van Printers, maar toch wil ik er mee werken. Ik heb geen geluk gehad met mijn provider. Soms had ik maar 5 minuten internet op een dag en dan vier dagen weer niets. Nu ben ik bezig om een andere provider te vinden. IK zit op het platte land waar digitaal mij niet goed kan bereiken zegt KPN., maar ik verwacht dit wel op te kunnen lossen.

Of het defect van mijn printer hiermee te maken heeft, weet ik niet, maar mijn printer wilde ineens niet meer kleuren kopieren en printen en nu doet hij niets meer. Het is een all in printer HP PSC 950.

Wie kan het geduld opbrengen om mij zo uitgebreid mogelijk uit te leggen wat ik moet doen om deze printer weer aan de praat te krijgen?

Wie help mij?:ciao: Groetjes van Sluytertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uw alles in één is een nogal ingewikkeld printer.

We zullen wel stuk voor stuk moeten werken.

Helemaal bovenaan links ziet u een knop.

Die knop is voor aanzetten van de printer.

Om kleur te kiezen:

Bovenaan ziet allerlei knoppen.

Helemaal onderaan ziet u 2 knoppen.

Links = alleen zwarte kleur.

Rechts = alle kleuren gebruiken.

Ik zal vannacht iets doen om uw gemakkelijker te maken zodat u iets bij de hand hebt om nog eens te bekijken.

Want ik moet de hele handleiding van 95 bladzijde lezen.

Een hele pak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.