Ga naar inhoud

deze app kan niet uitgevoerd worden op u pc


ruben1989

Aanbevolen berichten

Beste,

ik heb een nieuw laptop met windows 8. ik wil hier op mijn programma's draaien van vroeger. Genaamd INPA. Deze draaid alleen maar op windows XP vroeger werkte dit programma op vista en deed ik dit via compatibiliteitsmodus en ging dit vanzelf. Nu dat ik windows 8.1 heb wil dit niet lukken heb al geprobeerd windows compatibiltietsmouds via eigenschappen enz. maar dit haalt niks uit. krijg steeds volgende melding deze app kan niet uitgevoerd worden op u pc. Zijn er nog mensen die deze problemen ondervonden hebben? alvast dank aan de gene die me willen helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste,

Dankje voor je reactie. ik draai al een deel van de programma's in een vm ware, maar dit programma zou moeten werken op de " niet virtueel omgevinge" kwestie van dat ik gebruik maak van een usb poort INPA is voor auto's te kunnen uitlezen met de computer. kan je ook een echte usb poort gebruiken in vmware want dan zou dit mss wel een oplossing kunnen zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.