Ga naar inhoud

Geen internet


zeerover

Aanbevolen berichten

Hallo

Ik ben in het bezit van een laptop met wiondow 8-1 . Laptop afgesloten en bij het opnieuw opstarten gaat google niet meer open. De tekentjes (schreefjes) zijn wel zichtbaar en wanneer ik daar op klik staat verbonden. Maar op internet gaan daar is geen spraak van.

Ik heb een test gedaan bij Windows controle en dan staat er

WWWgoogle is on line maar reageert niet.

De externe computer reageert niet op de verbindings pogingen via poort 443. Mogelijks het veiligheids beleid.

Er zijn geen problemen met de firewall op uw pc.

Ik ken niet zoveel van window 8 daar ik die maar een paar maanden heb

Hoe kan ik dat oplossen alvast bedankt:cool:

Link naar reactie
Delen op andere sites

uit wat je schrijft maak ik op dat de router iets niet goed doet (zou kunnen dus)

daarom maar eens beginnen met de boel pnieuw te starten.

zet pc en router (en heb je een modem daarvoor staan, dan ook de modem) uit. neem stroomkabel van router (en modem!) gedurende een minuutje los.

daarna: (als modem hebt) de modem aansluiten en helemaal laten doorstarten, dan pas de router aansluiten en helemaal laten dorstarten, en dan pas de pc aan.

dat lost doorgaans menig vaag probleem op.

lukt dat niet, dan gaan we verder!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste zeerover ,

Het viel ons op dat deze vraag op meerdere fora werd gepost. Lees er even onze forumregels op na om te weten waarom we daar op PCH geen voorstander van zijn.

Door een dergelijke aanpak gaan de tips mekaar overlappen en ga je op den duur zelf de bomen door het bos niet meer zien. Tegenstrijdige adviezen zijn ook niet bevorderlijk voor een snelle oplossing.

Nu is het onze grootste bezorgdheid dat jij zo snel mogelijk tot een oplossing komt, zonder dat er dubbel werk wordt geleverd.

Aangezien er reeds op meerdere fora tips werden gepost, hadden we van jou dan ook graag vernomen op welk forum je wil verdergaan, anders zien we ons genoodzaakt om jouw topic - al dan niet tijdelijk - "on hold" te zetten !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Besta Asus

De vraag werd gesteld op TWEE forums p help forum en een ander. Wanneer op het eerste forum geen klaar antwoord komt en het probleem zich steld op een andere pc probeert men toch zo vlug mogelijk een oplossing te vinden.

Intussen is het probleem opgelost . Heb gisteren avond mijn avg verwijderd om dat ik dacht dat het kon zijn met een firewall. En inderdaad ik had terug internet. Zo kon ik dan ook avg terug installeren. Deze morgen kreeg ik een mail binnen van het andere forum met de zelfde sugestie. Ik had via google een test laten doen en daar was geen sprake van een blokering door firewall . Dan denkt men niet verder.

Mogelijks kan iemand anders gebruik maken van deze oplossing

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.