Ga naar inhoud

Word document mailen in pdf


Nancy

Aanbevolen berichten

@ Nancy,

:welkom: op PCH!

Welke versie MS Office Word gebruikt u?

Het Word document eerst als .pdf opslaan, zie onderstaande links:

Invoegtoepassing voor MS Office 2007: Microsoft Opslaan als PDF of XPS

Opslaan als PDF

Een document converteren naar PDF van toepassing op Word 2013.

'>Een bestand opslaan als PDF => MS Office 2007.

aangepast door iEscape
Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Nancy,

Zo doe ik het inderdaad, maar in Outlook blijft het document dan in Draft staan in plaats van naar Sent items te gaan als het verzonden is

Wellicht ligt het probleem bij MS Outlook en/of hoe groot het pdf-bestand is.

Wanneer een bestand die als bijlage bij een e-mailbericht wordt verzonden te groot is, zip het bestand eerst voordat u als bijlage toevoegd.

Word-document als pdf-bestand opslaan en vervolgens zippen.

Zie bijvoorbeeld deze link voor meer informatie.

Of het pdf-bestand delen via deze link

aangepast door iEscape
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.