Ga naar inhoud

Een nieuwe computer met Windows 7 vind ik best lastig.


Arie G.

Aanbevolen berichten

Bij het in gebruik nemen van mijn nieuwe HP TouchSmart 520 PC trof ik een aantal HP spelletjes aan die ik liever wil verwijderen. Maar hoe ben ik er zeker van dat ik geen onderdelen verwijder die nodig zijn. Mijn printer is namelijk ook een HP Photosmart C4280 en ook die heb ik aangesloten op mijn computer. Mijn vorige besturing was Windows XP. Graag jullie hulp in deze.

Groet, AVB. :hmmmm:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Arie,

Welkom op PCH!

Die HP spelletjes kan je veilig 1 voor 1 verwijderen via je configuratiescherm.

Ga hiervoor via je Start menu naar: Configuratiescherm\Programma's\Programma's en onderdelen.

Je loopt hierbij geen risico om andere noodzakelijke onderdelen te verwijderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ter aanvulling:

Toevalstreffer: ik gebruik net zoals jij ook een HP All-in-one C4280... :-)

Hieronder zie je een schermafbeelding met de software die voor mijn C4280 is geïnstalleerd.

Ga via Start --> Configuratiescherm --> Programma's --> Programma's en onderdelen --> Een programma verwijderen.

Je ziet nu een lijst met alle geïnstalleerde programma's, de software die bij je printer hoort kan je terugvinden aan de hand van het lijstje hieronder.

post-20447-1417704971,7697_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.