Ga naar inhoud

foutmelding met afsluiten laptop - Windows-ongeldige installatiekopie-


zon_

Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik heb sinds meer dan 1/2 jaar elke keer een foutmelding als ik de laptop af sluit. Het gaat om een exception processing message 0xc00007b in win 7. Als ik dan "OK" druk, gaat de laptop wel gewoon uit. Ooit iemand van deze melding iets gehoord? See screenshot.

Groetjes Brigittepost-30823-1417704740,4205_thumb.jpg

aangepast door karel
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hallo zon,

Welke versie van windows7 heb je,32bit of 64bit?Heb je per ongeluk geen programma of driver geïnstalleerd van een andere bit soort?Welke laptop gebruik je(merk,type)?Als je googled en de foutmelding ingeeft zijn er verschillende fora waar dit probleem aangekaart word(allemaal in het engels!) maar de oplossingen zijn zo verscheiden dat 'k er zelf kop noch staart kan van maken.

xD:hmmmm:Dus hier zullen de zwaardere kanonnen aan beurt moeten komen!

Vriendelijke groeten.

Correos.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi correos,

Ik heb al heel vaak op Google zitten zoeken maar wordt daar zelf ook totaal niet wijzer van.

Ik heb een 64bit Asus Notebook K7OIJ, Pentium Dual-Core, 2,3 GHz.

Maar hoe ik erachter moet komen of ik per ongeluk een programma of driver van een andere bit soort heb geinstalleerd, dat is wel erg veel gevraagd voor mijn kennis van laptops :) Ik ga proberen dat uit te zoeken.

Zwaardere kanonnen ik heb voer :)

Groetjes Brigitte

Link naar reactie
Delen op andere sites

juiste driver is geïnstalleerd, tenminste de uitroeptekens zijn verdwenen, maar het apparaat doet het nog steeds niet en de foutmelding is na twee keer herstarten nog steeds niet verdwenen, helaas.

aangepast door zon_
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn er soms programma's waar je wel eens moeilijkheden mee hebt of foutmeldingen van krijgt?

Voer zeker onderstaande al eens uit:

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het (Als je niet wil dat Google Chrome op je pc als standaard webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je Clarkie, Ik had dit vanochtend weer eens gedaan, alles is schoon. Alle programma's werken naar behoren, behalve de bluetooth, waar ik nu wel de juiste driver heb en het apparaat zelf beweert, dat het prima werkt :)

Ach ik leef al 1 jaar me die foutmelding, dan zal ik dat maar blijven doen...

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.