Ga naar inhoud

Groot probleem met Windows 7!


janjanjean

Aanbevolen berichten

Hallo,

ik heb enkele problemen met mijn Windows 7 laptop

Sinds kort wilt hij soms niet afsluiten, hij blijft gewoon op het "Afmelden" scherm staan..

Draadloos internet werkt ook zelden of nooit.

Sommige programma's willen gewoon niet openen

Als ik geluk heb, doet hij soms gelijk het hoort, en is alles ok..

Hoe kan ik dit probleem oplossen. Ik heb helemaal geen probleem met de laptop te formatteren en Windows opnieuw te installeren.. maar de pc kwam met Windows Vista, ik heb dus een update versie van 7. Heb al geprobeert windows te herstellen met de installatie disc, maar dat gaat niet omdat het slechts een update versie van Windows 7 is. Ik heb geen revovery disc. Kan ik op een of andere manier de pc terug naar de fabrieksinstellingen brengen?

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

De map Windows.old is in feite een back-up van de vorige installatie van je documenten en belangrijke bestanden.

Als alles naar behoren werkt en je geen bestanden mist kun je deze map verwijderen op de volgende manier.

Ga naar Start > Alle programma's > Bureau-accessoires > Uitvoeren en typ in het Uitvoervenster cleanmgr

Als je gevraagd wordt een station te kiezen, selecteert het station waarop je Windows 7 hebt geïnstalleerd en als schijfopruiming verschijnt klikt je op Systeembestanden opschonen.

Wederom verschijnt schijfopruiming, vink nu Vorige Windows-installatie(s) aan en klik op OK

In het bevestigingsvenster dat nu verschijnt klik je op Bestanden verwijderen

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.