Ga naar inhoud

Moederbord


Toetje

Aanbevolen berichten

Hey there.

Een maat van me heeft een probleem. hij heeft een nieuwe computer met een Asus moederbord. maar op 1 of anderen manier doet zijn microfoon het niet op die computer (wel op andere) dus ik dacht aan een audio driver van ze moederbord. maar het probleem is dat hij niet precies kan zien welke moederbord hij heeft. bij dxdiag staat "ASUSTEK Computer Inc. - p5k" maar dat is niet genoeg om de juiste driver te vinden denk ik. hij zegt dat zijn moederbord op deze lijkt

ASUSTeK Computer Inc. - Motherboards - ASUS P5K-E/WIFI-AP

maar als hij de drivers wilt installeren krijg hij deze fout.

ImageShack® - Online Photo and Video Hosting

we hebben ook Everest Home geprobeerd, maar daar staat de moederbord als onbekend.

ik weet dat Nvidia zo iets heeft dat je PC Scanned voor updates, maar ik kon dat niet vinden voor asus.

kan iemand hem hierbij helpen aub?

bvd

Toetje!

aangepast door Toetje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Toetje,

kan je het volgende eens doen :

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Bijkomend :

plaats in je volgend bericht ook een screen van je apparaatbeheer ?...

Klik op start en typ dan in het zoekvenster : devmgmt.msc (je kan dit ook kopieren en plakken).

Grtjs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Toetje,

Speccy geeft alvast je moederbord wél weer.

In apparaatbeheer staan geen aanduidingen die op ontbrekende drivers duiden.

Drivers van Asus vind je hier op de site.

Ik raad je aan om niet té veel te experimenteren, het is een nieuwe pc...dus is ie ook nog in volle garantie !

Succes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Toetje,

Speccy geeft alvast je moederbord wél weer.

In apparaatbeheer staan geen aanduidingen die op ontbrekende drivers duiden.

Drivers van Asus vind je hier op de site.

Ik raad je aan om niet té veel te experimenteren, het is een nieuwe pc...dus is ie ook nog in volle garantie !

Succes !

ik heb gezocht naar de juiste driver, maar ik kom alleen maar aan Vista drivers. ook compatibiliteit veranderd, maar mocht niet bate.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.