Ga naar inhoud

simpa

Aanbevolen berichten

Hallo,

weet er er iemand hoe ik in publisher de foto's niet kan laten verschijnen in mijn nieuwsbrief ?

ik wil een "kruisje" en linken aan de foto's die ik heb geupload ?

dank bij voorbaat!

Patricia

Bedoelt u voorbeeld zoals de nieuwsbrief van PC helpforum die u vandaag ontving? Deze afbeeldingen zijn uiteraard niet in de email ingevoegd maar verwijzen naar de afbeeldingen.

Publisher bevat een functie afbeeldingen koppelen, maar dan krijg u de optie om deze op te slaan op de harde schijf en wordt zo een koppeling gelegd.

Linken naar een online versie vanuit publisher kan volgens mij niet, of verschillende fora lees ik dit ook enkele malen.

U zal zich misschien afvragen hoe wij onze nieuwsbrieven maken, wel dit doen wij in Adobe Dreamweaver en we ontwerpen een webpagina in feite.

Hopelijk kan je ermee leven dat het online niet zal werken, althans niet met publisher. Er zijn vast nog pakketen op de markt die dit wel kunnen.

Mvg Karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank voor je tip, dit is inderdaad wat ik bedoelde. zo een nieuwsbrief van PC helpforum wil ik versturen maar met veel foto's erbij. Ik heb ook webpagina's gemaakt in Dreamweaver maar nooit bij gedacht dit zo per e-mail te versturen want ik heb geen website gemaakt zoals jullie nieuwsbrief deel uitmaakt van de website . Heb je hiervoor de DDT Dreamweaver Developer Toolbox nodig ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank voor je tip, dit is inderdaad wat ik bedoelde. zo een nieuwsbrief van PC helpforum wil ik versturen maar met veel foto's erbij. Ik heb ook webpagina's gemaakt in Dreamweaver maar nooit bij gedacht dit zo per e-mail te versturen want ik heb geen website gemaakt zoals jullie nieuwsbrief deel uitmaakt van de website . Heb je hiervoor de DDT Dreamweaver Developer Toolbox nodig ?

Neen, ik beschikt gewoon over de standaard dreawveawer versie. Je maakt hierin een webpagina en zorgt dat alle fotos gelinkt zijn naar een online versie.

Wanneer de nieuwsbrief klaar is verstuur je gewoon de bron ervan (code) of de beeldversie. Afhankelijk van de mailapplicatie. Gewoon even uitproberen en wat testen tot alles er mooi uitziet

Mvg Karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

ik zoek het uit met die afbeeldingen

de website wordt vrij complex met vluchten etc.

is het mogelijk "PSolutions" hierover aan te spreken , die

is in bijberoep webmaster en voor het reisbureau hebben we iemand

nodig die professioneel kan werken

groeten

Patricia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

ik zoek het uit met die afbeeldingen

de website wordt vrij complex met vluchten etc.

is het mogelijk "PSolutions" hierover aan te spreken , die

is in bijberoep webmaster en voor het reisbureau hebben we iemand

nodig die professioneel kan werken

groeten

Patricia

Wel je mag het proberen. Psolutions (patrick) was tot een half jaar terug hier beheerder tot hij vertrok op reis voor enkele maanden en toen hij terugkwam hebben we nooit iets meer van hem gehoord, spijtig...

Je kan natuurlijk even navragen bij Tom, mijn broer doet ook webdesign. ik weet niet of hij nog wat plaats heeft. Misschien even navragen.

Mvg Karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

:-) het is gelukt!!! de foto's kan ik in de nieuwsbrief mee versturen, suuuper bedankt.

Ik hoor graag van Tom want de nieuwsbrief maakt deel uit van een kleine website in frames gemaakt . De eerste in het NL is ok maar nu nog in het EN/FR en hoe link ik dit aan elkaar ? Heb je enig idee ?

dank bij voorbaat!

groetjes

Patricia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.