Ga naar inhoud

[OPGELOST] niet geschikt voor windows?


armando41

Aanbevolen berichten

ik gebruik Vista home versie

elke keer als 'n mail wil openen of op internet ga, verschijnt er dit:

Chrome.exe ongeldige instalatie copie

C:\windows\systeem32\MMdevAPI.DLLis niet geschikt voor windows of bevat een fout,probeer het programma opnieuw te instaleren met behulp van de oorspronkelijke instalatie media of neem contact op met de systeembeheerder of software leverancie voor ondersteuning

IK kan alles gewoon openen en alles werkt prima buiten dat er steeds hinderlijk dit bericht steeds maar verschijnt . Google Chrome is van het net gedownload

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb uw raad dus opgevolgd Google Chrome verwijderd en overbodige bestanden met C Cleaner verwijderd en Google Chrome opnieuw gedownload en geinstalleerd

maar het probleem blijft bestaan het, blijft steeds een melding geven van een ongeldige copie.. ik heb Google Chrome dan maar weer verwijderd..

Een bijkomend probleem is dat ik ook al een tijd melding krijg van een ongeldige copie als ik Microsoft office open IK heb wel bij de plaatselijke computerdealer in mijn gemeente vorig jaar een nieuwe computer gekocht met Office al reeds geinstalleerd.

Mag dan toch wel verwachten dat ik in het bezit ben van een geldig exemplaar.

Zou mogelijk deze problemen verband hebben met elkaar?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.