Ga naar inhoud

paar vraagjes


krapuul

Aanbevolen berichten

1. als ik op een item klik in de verkenner, opent het in een ander scherm.

Dus als ik een bestand moet openen staan er minstens 5 mappen open, dit is redelijk ambetant en ik verlies er nogal veel tijd door.

2. als de computer opstart komt hij altijd op 1 acount uit, zou het mogelijk zijn dat wanneer ik opstart ik op een lijst uitkom waarvan ik kan kiezen?

3. Dit geeft ook met 2 te maken als ik afmeld moet ik de gebruikersnaam zelf intypen, kan je niet kiezen uit een lijstje?

4. Mijn geluid gaat nu ook al niet meer. nogtans geluid staat op maximum en alles dempen staat af. Hij vind mijn luidsprekers niet meer.

Iemand een oplossing voor 1 van deze 4 problemen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Open je verkenner en ga naar extra - map opties

In het eerste tabblad (algemeen) heb je een rubriek bladeren in mappen (of zo iets; ik zit met een engelstalige versie) en daar moet je de optie elke map in hetzelfde venster openen aanklikken.

Klik OK om te bevestigen, en probeer het dan nog eens. Als het niet lukt moet je de verkenner sluiten en weer openen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.