Ga naar inhoud

PC sluit niet meer af na upgrade van vista naar windows 7


Willy5

Aanbevolen berichten

PC sluit niet meer af na upgrade van Vista home premium naar windows 7 home premium.

Ik heb de upgrade zaterdag gekocht en zondag de upgrade gedaan, na eerst een compatibiltiets check gedaan te hebben en de gevraagde programma's verwijderd te hebben.

Windows 7 werkt perfect, alleen tijdens de laatste keer heropstarten bij de upgrade schakelde hij niet meer uit ( cirkeltje stopte ) en nu ook niet meer soms cirkeltje stopt soms blijft het draaien. Dus nu kan ik alleen stoppen door de batterij en de voeding te verwijderen. Opstarten gaat zonder enig probleem altijd goed, ik heb op aanraden van Microsoft ook WinMaximizer gekocht en ook al verschillende keren laten draaien, geen verbetering. Ik heb ook mijn activatie uitgevoerd na getracht te hebben contact te nemen met microsoft. Niettegenstaande de code er is blijft microsoft hulp zeggen dat ze niet correct is en dus kan ik geen hulp krijgen, ik heb geprobeerd op een andere manier contact te krijgen met microsoft, maar nog geen reactie.

Groetjes,

Willy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Stegisoft,

Ik heb de volledige installatie gekozen met behoud van de bestanden. De vista was aanwezig bij aankoop van de PC, dus legaal. Ik heb er ook altijd de updates van gekregen en de verificatie van de software ( check legale software )

Willy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak eens een backup van uw bestanden.

Installeert windows 7 opnieuw maar dan volledig installeren zonder behoud van bestanden.

Tijdens de installatie moet je opgeven welke partitie je wilt installeren en rechts ziet je dan als je goed kijk kan je de partitie formateren en doe dat en daarna zal de installatie verder gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gisteren avond ook een reply gehad van microsoft en heb dit uitgeprobeerd. Het waren twee voorstellen, het eerste werkte niet en het tweede is na enkele keren proberen uiteindelijk gelukt. Bedankt voor Uw hulp, Uw voorstel ging in dezelfde richting, alleen moest ik de andere softwaer verwijderen als ik het goed verstaan had.

Ter info hieronder hun voorstellen :

Bedankt voor het gebruik maken van Microsoft Product Support Services!

Ik begrijp uit uw e-mail, dat u een probleem heeft met afsluiten van Windows 7.

Om het probleem mogelijk te verhelpen wil ik u vragen de volgende stappen uit te voeren.

  • Sluit alle geopende programma's af.

  • Klik op Start

  • Ga naar "zoekopdracht starten"

  • Vul in de zoekopdracht starten balk MSCONFIG in.

  • U ziet bovenin een icoon met de naam MSCONFIG naar voren komen klik hier met de rechtermuisknop op en kies uitvoeren als administrator.

  • Er opent zich venster

  • Klik op het tabblad opstarten

  • Vink hier alle (niet Microsoft) programma's uit

  • Doe dit ook bij het tabblad services

  • Druk op Toepassen & Ok

Herstart uw computer en controleer of het probleem verholpen is, is dit niet het geval volg dan onderstaande stappen:

Notitie: Een reparatie installatie uitvoeren zal uw bestanden niet wijzigen en uw geïnstalleerde programma's niet beïnvloeden.

Om een reparatie installatie uit te voeren van Windows 7, volgt u de volgende stappen:

  1. Sluit alle programma's en herstart uw computer. Plaats uw Windows 7 DVD in de DVD drive van uw computer.
  2. In het Setup scherm, klik Installeer Nu.
    Notitie: Wanneer Windows uw DVD niet automatisch detecteert, volg dan de volgende stappen:

a.Klik Start, en dan op Computer en dubbelklik op het CD-ROM icoon (waar u de Windows DVD in geplaatst heeft)

b.Als het goed is opent nu het setup scherm, is dit niet het geval dubbelklik dan op Setup.exe.

c.In het Setup scherm, klik Installeer Nu.

  1. De nieuwste updates voor de installatie niet downloaden. Vul de productsleutel in die op Windows sticker op de computer staat. Klik Ja om de Microsoft Software Licentie Voorwaarden te accepteren. Op het Welk soort installatie wenst U? scherm, klik op Upgrade.
  2. Wanneer de installatie is beëindigd, herstart uw computer, en probeer opnieuw updates te installeren. Wanneer de installatie is beëindigd, herstart uw computer, en probeer opnieuw updates te installeren. (LET OP: Installeer geen virusscanner of andere software totdat u alle beschikbare updates geinstalleerd heeft)
aangepast door stegisoft
Leesbaar gemaakt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.