Ga naar inhoud

vanalles,van te voren mijn excuse


Pim 2

Aanbevolen berichten

Hallo,ik ben pim en heb een hobby mijn pc te verpesten.

Ik heb wd xp maar dankzij een software programma die pc opschoont is van alles mis.

geen internet,geen geluid,vanalles deed het niet,tot een collega ubuntu erop hebt gegooit

kon ik weer internetten maar daar was alles mee gezegt ,geen update ,corrupte versie,

slecht geluid,en kon geen andere software erop gooien ,nou heb ik een ouder orginele versie xp disk

maar me pc accepteerd hem niet ,versie die erop zit blijkt nieuwer en iets met bios.

nou plaats ik dit bericht via ubuntu maar ik kan niet software via ubuntu naar de xp te zetten.

is er iemand die me kan helpen woon in zeist .

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik kan inderdaad kiezen tussen xp en ubuntu opstart en via cdrom maar helaas,hij doet inderdaad geen veiligemodus,en als ik de cdrom open en per onderdeel probeer te installeren zeurt ie dat het geen map is ofzo.

heb hem op verschillende manieren geprobeert ,ook nieuwe map aan maken ,maar accepteerd hem niet.

ook me pc zit een nieuwere versie dan de xp cdrom die ik probeer te installeren

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.