Ga naar inhoud

volledige crash!


cloclo

Aanbevolen berichten

Hey,

na een lange tijd rust en vrede op mijnen pc .....was het gisteren een ramp, blauw scherm, zwart scherm en dan is het volledige recovery programma 3 uur beginnen draaien, na de opstart "uw pc wordt voorbereid op het eerste gebruik" snif, wat is er gebeurd??

Kon ik deze problemen vermijden? Ik vraag me af hoe ik min pc het beste kan beschermen? Had nu enkel de avast free versie ....

Met vriendelijke groeten en alvast al een mooie kerstperiode toegewenst!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download Blue Screen View.

Start het programma op.

Je zal nu een overzicht krijgen van de laatste foutmeldingen en Minidumps (.dmp-bestand).

Dubbelklik op het .dmp-bestand dat overeenstemt met het tijdstip waarop je het laatste blauwe scherm kreeg.

Je zal nu een overzicht krijgen.

Geef in je volgende bericht de waarde van volgende onderdelen:

  • bug check string
  • bug check code
  • caused by driver
  • de 4 parameters

Als je meerdere .dmp bestanden hebt, geef dan bovenstaande informatie voor de laatste 5. Zet er in dit geval ook de datum en tijd van de crash bij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede avpnd,

pc opgestart en alles werkt normaal?? Hij heeft wel al massa's updates gedaan, denk toch wel honderdtal, en bij elke klik volgen er nog, krijg nu net melding : 18 belangrijke updates... heb ook opnieuw paswoord voor mails moeten ingeven...ik laat hem nu nog op zijn gemaksjes draaien en dan laat ik morgen dat programma eens draaien,

Slaapwellekes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

momenteel geen blauwe schermen meer, wel al gans weekend bezig met alle updates, moet ze handmatig doen anders mislukken ze...

wel nog steeds problemen met service pack 1 (heb medion pc)

en KB982018: Update voor Windows 7 voor x64-systemen

ik heb er opnieuw avast op gezet , maar ik krijg nog melding om windows defender te activeren en een anti-virusprogramma te dowloaden?

Moet ik nog dat bleu screen programma draaien? In zip bestand of full install/uninstall support?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.