Ga naar inhoud

windows live mail essentials 2011 update een pps files


borreken

Aanbevolen berichten

Mijn collega doet vandaag deze voorgestelde update

Hij contacteert me met het bericht dat hij geen pps files meer kan openen.

Ik zie dat er niet langer een programma gekoppeld is aan .pps (power point viewer)

Ik stel deze als standaard in maar krijg dan een venster waarin blijkbaar gemeld wordt dat de file uitepakt is in de vopgegeven locatie en nog 2 andere regels in verband met help. Gaat blijkbaar over parameters van ht programma. Mot ook plots toestemming geven dat powerpoint iets mag wijzigen.

In het register gekeken ..Hij had ook dat gekende probleem dat in enkele sleutels van powerpointvieuwer show stond ipv open. Ik merk dat er blijkbaar door de update nog sleutels zijn toegevoegd aan powerpoint.

(indruk)

Oplossing ??die update terug desinstaleren maar dan moet ik ervan uitgaan dat windows live mail er niet meer op zal staan ???

Open office staat ook zijn pc maar dat is blijkbaar toch niet zo geschikt voor het afspelen van pps files (of vergis ik me ?)

Het is toch altijd wat met dat besturingssysteem..miserie miserie miserie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zal wel aan mij liggen maar ik heb niet zoveel vertrouwen in die procedure. zeker omdat het over een vrij grote ingrijpende update gaat. Ik heb al ondervonden dat je vaak 1 probleem oplost en wat later van 0 kan herbeginnen :-)

ga toch nog effen wachten op andere voorstellen :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

dus voor alle duidelijkheid :

gewoon via systeemherstel naar een datum voor de update gaan ?

De vorige versie windows mail live is dan terug werkend zonder herinstalatie ?

ik vraag het maar omdat hij het probeerde maar tijdens het herstel een zwart scherm kreeg en daardoor foutievelijk dacht dat de pc vastgelopen was. (hij zette de pc af)

Hij kreeg daarna een foutmelding op windows live mail (opende niet). Ik heb hem terug een herstel laten uitvoeren en we staan gelukkig terug op het begin.

<

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hert werkt toch niet helemaal..We krigjen een foutmedling als windows mail geopend wordt

Een kader met ongeveer volgende tekst :

ongelidge instaltiekopie. ....msmail.dll.. is niet geschikt voor windows

probeer het programma terug te instarleren met geldige media

neem contact met...

tweede kader

windows mail kan niet worden gestart omdat msmail .dll niet kan worden geladen.

windows mail downloaden en instareren zal dit wellicht oplossen ??????

Ik ga straks viateamvieuwer nog eens proberen een backup van de mail te maken voor alle zekerheid.

Het exporteren lukte daarstraks ook al niet om 1 of andere duistere reden..

wat een ellende ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb deze Live Mail Essentials 2011 update ook uitgevoerd vorige week en alles gaat probleemloos. Ik gebruik Open Office en daarbij de laatste versie van PowerPointViewer, want de vorige versies werkten bij mij ook niet. Hoe doe je dat?

Verwijder eerst via software de vorige versie van PowerPointViewer.

- Kuis op met CCleaner

- De laatste versie van PowerPointViewer , hier te downloaden

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=cb9bf144-1076-4615-9951-294eeb832823&displayLang=nl

Installeer de Viewer en normaal werkt alles naar behoren.

Crowe

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat is raar...die vesie van power point kende ik nog niet?

gaan we morgen zeker proberen

cc cleanr..datt is lagngeleden dat ik dat nog gebruikt heb maar het staat er hier terug op.

Werkt eenvoudig en goed. Aanrader..

Piriform - Download CCleaner, Defraggler, Recuva, Speccy - Millions of users worldwide!

ik ben benieuwd...

Het moet toch werken wat is me dat nu..met of zonder update.

Ik hoop dat ik morgen op de knop opgelost kan duwen :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb deze Live Mail Essentials 2011 update ook uitgevoerd vorige week en alles gaat probleemloos. Ik gebruik Open Office en daarbij de laatste versie van PowerPointViewer, want de vorige versies werkten bij mij ook niet. Hoe doe je dat?

Verwijder eerst via software de vorige versie van PowerPointViewer.

- Kuis op met CCleaner

- De laatste versie van PowerPointViewer , hier te downloaden

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=cb9bf144-1076-4615-9951-294eeb832823&displayLang=nl

Crowe

bedankt..het werkt eindelijk weer zoals het hoort.

heb nog wel even de bestandskoppeling manueel moeten veranderen maar dan was het ok !!

Powerr point vieuwer was verwijderd maar stond toch nog als programma gekoppeld.

raar..enfin de miserie is opgelost !

gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.