Ga naar inhoud

[OPGELOST] Waar staan de mails van Microsoft Outlook


Gast reburt69

Aanbevolen berichten

Gast reburt69

Hallo,

Ik zit met een groot probleem. Mijn Windows wil niet meer opstarten in heb hem moeten herinstalleren op een anders schijf zoadat ik alles van mijn oude nog kan overzetten. Maar mijn vraag is nu of iemand weet hoe ik nog aan mijn mails en contactpersonen kan geraken van outlook want er zatten er een paar tussen dat ik zeker niet mag verliezen. Kan er mij iemand helpen.

Alvast bedankt gr Bart

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast reburt69
C:\Documents and Settings\gebruikersnaam\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook

Gebruikersnaam vervangen door uw gekozen naam.

Dat is voor outlook express dat je zegt maar van mij is de gewone outlook en het draait onder vista.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is voor outlook express dat je zegt maar van mij is de gewone outlook en het draait onder vista.
Neen, dit is niet de locatie voor berichten in Outlook Express. Die zitten in C:\Documents and Settings\Gebruikersnaam\Local Settings\Application Data\ Identities\... lang cijfer\Microsoft\Outlook Express.

De locatie die Stegisoft aangaf was voor Outlook in XP. Maar het was dan ook niet duidelijk met wel OS je werkte, nu wél :-)

Voor Outlook in Vista moet je zijn in C:\Users\Gebruikersnaam\AppData\Local\Microsoft\Outlook zoals Robke al aangaf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.