Wil je bestandsextensie wijzigen zoals bijvoorbeeld van .wmv naar .mpg ?...
Word vandaag lid, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt je graag verder.
Je kan lid worden als je hier klikt.
Meer dan 40.000 leden deden reeds beroep op onze expertise. PC HELPFORUM vzw HELPT JE GRATIS !
Bent u reeds lid, en u ziet dit bericht? Klik dan rechtsbovenaan op inloggen of klik hier indien u uw wachtwoord bent vergeten.
Dit is een discussie over probleem met het naamwijzigen extensies. in het forum Archief Internet & Netwerk , en maakt deel van de Internet & netwerk categorie; hopelijk is mijn post geplaatst in het juiste forum . bij het wijzigen van een videobestand krijg ik een melding,namelijk... ...
hopelijk is mijn post geplaatst in het juiste forum.
bij het wijzigen van een videobestand krijg ik een melding,namelijk...
naam wijzigen :
door het wijzigen van de extensie wordt het bestand mogelijk onbruikbaar.
wilt u de extensie toch wijzigen?
druk ik op "ja",wordt de extensie idd onbruikbaar,iemand die mij kan helpen?
dank u bij voorbaat![]()
Wil je bestandsextensie wijzigen zoals bijvoorbeeld van .wmv naar .mpg ?...
neen gewoon de naam wijzigen. het zijn you tube filmpkes staat veelal zo geschreven the-beatles-let-it-be en dat wil ik veranderen gewoon in the beatles-let it be.
Kan je hier eens zo'n filmpje uploaden ?...plaats dan de link in je topic en de gewenste naam.
Ga naar Start | Configuratiescherm | Mapopties
Kies het tabblad Weergave
Haal het vinkje weg bij Extensies voor bekende bestandstypen verbergen
Klik Toepassen
Nu ziet je the-beatles-let-it-be in the-beatles-let-it-be.flv of zo en flv is bestand extensies en dat moet behouden worden. Dus naam.flv veranderen in naam2.flv
ok zal ik nu doen (worstelwedstrijd)![]()
Nadat ik het filmpje heb gedownload klik ik er met rechts op, kies voor Naam wijzigen en hernoem ik het naar Worstelwedstrijd...zie hier.
In Windows 7 lukt dit perfect...XP heb ik momenteel niet meer ter beschikking, maar ik veronderstel dat stegisoft dat eventueel kan testen ?...
neen lukt niet...kijk eventjes een liedje van you tube afhalen...eerst het originele en dan "nadien" posten.
normaal : Alela_Diane_-_Tired_Feet.avi downloaden
oeps bij het veranderen van de naam naar "alela diane" heb ik het filmje geupload...maar ik krijg nadien de melding " dit filmpje kan niet geplaatst worden".