Ga naar inhoud

veranderen v skynet naar telenet, hoe lang kan ik emails zien bij skynet?


Aanbevolen berichten

ik overweeg een overstap van belgacom naar telenet, heb momenteel een skynet email adres ;

Heb nu een gmail adres aangemaakt met het oog op overgang. Vraag is als ik vb volgende week bij telenet zit , kan ik dan evt nog laatste mails zien die op mn skynet adres toe gekomen zijn?

Hoe lang ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zal je aan Belgacom moeten vragen vrees ik, maar gewoonlijk blijft een mailbox wel nog een tijdje bestaan. Als je kan zet dan een auto forward op je skynet mail naar je Gmail. Zo zou je geen berichten mogen missen.

Vanaf het moment dat de skynet box niet meer actief is krijgt een eventuele verzender zijn mail terug, dus dan weet hij/zij dat er iets veranderd is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Telenet zal je bij een overstap tijdig verwittigen wanneer ze je bij je thuis de installatie doen.

Je kan dan al je contactpersonen op voorhand verwittigen van je overstap naar telenet en ze je nieuwe e-mailadres meedelen.

Je hoeft in principe enkel skynet te veranderen in telenet.

Je maakt direct na de installatie je nieuwe e-mailadres aan en je bent vertrokken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht dat men een paar maand geleden bezig was met een europese richtlijn die het mogelijk moet maken dat klanten de e-mailadressen (tijdelijk)kunnen behouden zoals dat nu al mogelijk is als je naar een andere gsm-operator gaat.

aangepast door Jürgen
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik overweeg een overstap van belgacom naar telenet, heb momenteel een skynet email adres ;

Heb nu een gmail adres aangemaakt met het oog op overgang. Vraag is als ik vb volgende week bij telenet zit , kan ik dan evt nog laatste mails zien die op mn skynet adres toe gekomen zijn?

Hoe lang ?

Laat gewoon al je contacten weten dat ze voortaan het gmail adres moeten gebruiken en je kan van provider wisselen zo veel je wil zonder je zorgen te maken over het email adres.

Ik gebruik het email adres van mijn provider enkel voor communicatie met de provider.

Voor al de rest gebruik ik een Gmail adres.

Je kan een gmail adres perfect koppelen aan je mailprogramma.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.