Ga naar inhoud

brander doet helemaal niets meer


Aanbevolen berichten

mijn brander werkt niet meer, ik heb ernaar gekeken en hij is nog aangekoppeld, maar het stuurprogamma geeft fout aan,normaal als ik mijn pc opstart en ik steek een cd in start deze automatisch op nu doet hij helemaal niets, wat nu?

In dat geval kan je best proberen om het stuurprogramma (driver) opnieuw te instelleren.

Ga naar apparaatbeheer, verwijder het stuurprogramma waar de fout aangegeven is en herstart je pc.

Normaal krijg je nu een boodschap dat er nieuwe hardware gevonden is en kan je de richtlijnen volgen om opnieuw te installeren. Hou de CD/DVD met de drivers van de brander bij de hand.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In dat geval kan je best proberen om het stuurprogramma (driver) opnieuw te instelleren.

Ga naar apparaatbeheer, verwijder het stuurprogramma waar de fout aangegeven is en herstart je pc.

Normaal krijg je nu een boodschap dat er nieuwe hardware gevonden is en kan je de richtlijnen volgen om opnieuw te installeren. Hou de CD/DVD met de drivers van de brander bij de hand.

heb dat geprobeert maar ging, heb dan maar besloten pc vanaf het begin

volledig te heropstarten dan is het probleem meteen opgelost

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.