Ga naar inhoud

FAT32 naar NFTS groot probleem


fcthofke

Aanbevolen berichten

hallo ik heb onlangs mijn harde schijf van FAT32 naar NFTS geconverteerd volgens de windows handleiding , nu is het probleem dat mijn harde schijf WD 1 terrabyto nog maar 37gig aangeeft in totaal en ik kan nog maar 800mb gebruiken hoe komt dit en kan ik dit ongedaan maken , heb een backup van de bestanden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bent u zeker dat het hier mee opgelost zal zijn ?

ik heb volgende stappen doorlopen en daar staat de HDD nog steeds op 1 terrabyte

1. Open het configuratiescherm

2. Selecteer Systeembeheer

3. Kies Computerbeheer

4. Kies in de linkerkolom Schijfbeheer

5. Als je de externe harde schijf hebt aangesloten, zou die hier tussen moeten staan. Hier kun je kiezen om volume uit te breiden, te verminderen, en nog andere formateringsmogelijkheden

als ik via deze computer rechtermuisknop duw en eigenschappen zegt ie slechts 37gig waarvan 800 vrij

mvg

aaa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je in schijfbeheer naar je externe harde schijf gaat, staat die daar als niet toegewezen gebied?

Of iets anders?

Als je schijf in orde is, moet je nog eens rechts klikken en initialiseren klikken.

Je kan altijd een screen maken van je schijfbeheer en in een volgend bericht plaatsen.

Dat maakt het een stuk gemakkelijker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.