Ga naar inhoud

foutmelding harde schijf


Martco

Aanbevolen berichten

Hoi,

Krijg foutmelding(probleem met de harde schijf) samsung hd103uj(1000gb)

Schijf vervangen of virus??

Ik heb HD Tune op losgelaten en quicscan gedaan en geen beschadigde blokken.

Gewone scan lukt niet Hdtune reageert dan niet.

Ik heb ook via windows station op fouten gecontroleerd en dan loopt ie vast

Mijn besturingssysteem staat op ssd van 120gb de rest op D (samsung).

Iemand oplossing?

Gr,Martco.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je de test met HD Tune eens opnieuw uitvoeren, maar deze keer ZONDER een vinkje te zetten bij "Quick scan" ?

HDTune-error-scan.png

Ga, na het opstarten van HD Tune naar het tabblad Error Scan, selecteer de harde schijf die je wil controleren en druk op Start.

De controle kan een hele tijd in beslag nemen afhankelijk van de grootte van de te controleren harde schijf.

Wat is het resultaat van deze test?

Kan je er met het knipprogramma (klik er op) een afbeelding van maken en die in een volgend bericht hier op het forum plaatsen (klik er op)?...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit wordt inderdaad een nieuwe harde schijf ... :dong:

Mogelijk heb je nog garantie op jouw HD103UJ, het loont alvast de moeite dat je dat eens bekijkt. Neem zeker ook je voorzorgen en maak een back-up van al het materiaal dat je zeker niet kwijt wil.

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Markeer als opgelost", die je links onderaan kan terugvinden … zo blijft het voor iedereen overzichtelijk. :top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.