Ga naar inhoud

[OPGELOST] Cd/DVD station staat niet meer in "Deze computer"


nilleke

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen

Mijn allereerste vraag op dit forum:

Ik kan mijn CD of DVD niet gebruiken omdat het schijfstation in "Deze computer" verdwenen is.

In apparaatbeheer staat nog wel Matshita DVD-Ram UJ840S maar wel met een gele driehoek met waarschuwingsteken!!

Hoe moet ik dit oplossen?

Kan iemand mij helpen

groetjes

nilleke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stegisoft

bedankt voor je hulp maar ik geraak niet verder. IK heb het stuurprogramma opnieuw bijgewerkt maar de computer vertelt mij dat er geen beter stuurprogramma is voor mijn computer. Hij zegt dat hij het apparaat niet kan vinden! Wat nu ! Voor mij nog steeds een dik probleem.

Wat kan ik nog doen, maar niet te moeilijk !

h

---------- Post toegevoegd om 19:05 ---------- Vorige post was om 18:54 ----------

bedankt voor je hulp, maar ik heb wel een laptop. Ik weet niet hoe ik de kabels naar het moederbord moet nakijken . Ik ben maar een beginneling. Wat is het moederbord op een laptop? Als je nog zin hebt mij te helpen, graag. Ik zou zo graag terug met mijn foto's bezig zijn samen met gemakkelijk slideshow programma van Addo Stuur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.