Ga naar inhoud

pc gecrasht denk ik?


Aanbevolen berichten

Hallo,

Nu heb ik weer wat aan de hand, ik had enkele updates geinstalleerd en laat mijn laptop terug opstarten:dontknow:

zwart scherm a disk error press ctrl + alt + delete to start

als ik dan ga kijken in het boot menu van HP disk failled

Heb nog 1 jaar garantie, en ga uit wanhoop morgen maar naar de winkel, ik ken er niet genoeg van om mezelf te behelpen, maar zou dit dan mijn harde schijf zijn, zo ja wat valt er volgens jullie onder garantie, software al zeker niet want heb ik ooit al voor moeten betalen toen ik id toestel niet geinstalleerd kreeg voor win 7

Groeten van hopeloze jepperke:argh:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alleen hardware hoort bij de garantie.

Als een harddisk stuk is dan hoort het bij de waarborg.

Nota: uw hebt 2 jaar waarborg ook als de fabriekant slechts 1 jaar geeft moet de verkoper u 2 jaar garantie geven.

Windows installeren hoort niet bij de waarborg want die is immers niet stuk gegaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geraak je nog in veilige modus?

Herstarten en dan direct op de F8 tokkelen?

Kies daar opstartherstel.

Geraak je niet in veilige modus maar je hebt een windows installatie- dvd of een herstel- dvd (klik erop), lees vanaf hoe gebruik ik en systeemherstelschijf, kan je ook een herstel doen.

Heb je en recovery- disk om je pc terug naar fabrieksinstellingen te zetten?

Bij een laptop moet je daar meestal een bepaalde toets voor drukken.

Welk merk, model en modelnummer heb je?

Als je harde schijf stuk is zal al het bovenstaande niet helpen.

Maar wie niet waagt niet......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Clarkie,

Bedankt voor je reactie hoor, heb hem voor alle zekerheid binnengebracht naar de winkel waar hij vandaan komt, als het de harde schijf is moet mijn laptop waarschijnlijk terug naar de fabriek, dan is hij ettelijke weken weg, heb gelukkig nog een oude laptop om een beetje op het internet te zitten.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.