Ga naar inhoud

SD kaart leest foto's niet!?


Aanbevolen berichten

Houston, we have a problem! Wie kan mij helpen?

Op mijn spiegelreflex cameraarrow-10x10.png zie ik alle foto's gewoon die ik gisteren heb gemaakt.

Nu wilde ik de foto's gaan uitzoeken en het sd kaartje in mijn laptoparrow-10x10.png steken, alleen krijg ik de foto's niet te zien.

Wel zie ik de map DCIM en daaronder submapjes waar de foto's normaliter instaan. Maar ik zie op de plek waar de foto's moeten staan symbooltjes van Windows Live Photo Gallery. Ik kan ze niet openen, dan komt er te staan; kan het bestand niet openen. Is mogelijk beschadigd of het bestandstype wordt niet ondersteund.

Ook alle foto's importeren doet hij niet, blijft hij op een bepaald punt vasthangen.. De foto's die dan overblijven zie ik weer als symbooltjes..

Ik heb al gekeken om instellingen van de folder te veranderen maar dit heeft alleen maar een negatief effect op de andere foto's die op mijn laptop staan en de foto's op de sd kaart komen er helaas ook niet mee tevoorschijn.

Bestanden zijn DSC_.., dus daar kan het niet aanliggen.

Ik ga het straks op een andere laptop proberen, maar hebben jullie tot die tijd nog tips aangezien ik met mijn handen in het haar zit??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mogelijk is één (of meerdere) fotobestand beschadigd - probeer eens of je afzonderlijke bestanden kan binnenhalen? (zowel van het begin als van het midden als van het einde van die reeks foto's)

Probeer ook eens of je met rechtsklikken erop en dan kiezen voor 'openen met' (en hierbij je viewer selecteren) ze te zien krijgt?

Lukt rechts klikken erop en kiezen voor kopiëren en ze dan ergens proberen te plakken ook niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.