Ga naar inhoud

USB stick werkt op PC maar multimediaspeler ziet hem niet.


Fav

Aanbevolen berichten

Ik heb me op internet volgende stick aangeschaft: [h=1]Premium Brushed Aluminum/Black USB Flash Memory Drive(Stick/Pen/Thumb) 64GB[/h]Ik heb daar muziek opgezet en wil die nu afspelen via mijn multimediaplayer (Noxom M520) maar die merkt de stick gewoon niet op. Op mijn PC werkt hij echter prima. Zou het kunnen dat deze eerst moet geformatteerd worden of zo? Op een andere stick van 16gb heb ik enkele films staan en die herkent hij meteen en speelt de films probleemloos af. Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Enige wat ik zie bij eigenschappen is exFAT. Heb ook op mijn TV geprobeerd, flatscreen Samsung. Zie wel dat er stick in zit maar kan ook niets lezen. Zegt: ongeldig apparaat. Heel bizar.En OP PC geen probleem.

---------- Post toegevoegd om 10:20 ---------- Vorige post was om 10:06 ----------

eens vergeleken met andere stick die wel werkt.Is 16 gb. Daar staat Fat32 op. Nieuwe zegt exFAT. Voor de rest weinig verschil. Nieuwe zegt dat hij niet kan gebruikt worden voor readyboost. Oude wel maar functie staat niet aan. Heel bizar. Hoop dat iemand me snel kan helpen want heb nog maar paar dagen om terug te sturen. Greetz.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Plug je stick die werkt op de multimediaplayer in de PC en kijk eens in schijfbeheer.

Schijfbeheer bereik je via start-> configuratiescherm-> systeembeheer-> computerbeheer.

Als je daar op schijfbeheer klikt zie je of de stick in NTFS of FAT staat.

Als die in FAT staat zal en zo werkt op je multimediaplayer, moet die nieuwe stick ook in FAT staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.